Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til WEBSHOP

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Fra  Air-Nordic ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej til alle jer dygtige og kloge mennesker Smile

jeg driver til daglig et firma som leverer og udføre opgaver indenfor ventilation, varmepumper, air-con, termografering etc.

jeg har af flere omgange forsøgt at få lavet mig en super fed hjemmeside, vi har en som er online, men den er ikke som ønsket 

jeg har fået lavet en ny opsætning / design i  wordpress - elementor  som indeholder en webshop (Woocommerce) 

det jeg mangler kyndig hjælp til er at få færdiggjort webshoppen, opsætning af vare, forbundne vare, variable vare etc.

har siddet allerede og brugt en del timer på dette, men jeg er bare ikke dygtig nok til at komme i mål med dette.

Jeg appellerer til jer derude som kan lige netop dette, jeg har behov for din HJÆLP

jeg har kendskab til min verden og du kan hjælpe mig i mål.

mange tak for kommende input og ser frem til at møde min frelser Idea

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresh-air,

Her er din frelser :)
Jeg vil meget gerne hjælpe dig.
Jeg har et stærkt samarbejde med to virksomheder fra Esbjerg: et marketingfirma (én mand) og en webdesigner (også én mand). Jeg er etisk hacker og programmør.  Tilsammen er vi altså dit frelser-team :)

Du er velkommen til at kontakte mig her på siden eller via e-mail: albert@computernoerden.dk. Du må også ringe til mig hvis det er: 70200930

Albert

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er velkommen til at kontakte mig og fortælle nærmere om, hvad du har brug for - kontakt@wpv.dk. Jeg driver også en Elementor Facebook-side med dansk hjælp, som du kan melde dig ind i. Den kan være meget god til løbende at få hjælp til småting af frivillige, når webshoppen ellers ser ud som den skal og kører tilfredsstillende.

Facebook bor den danske Elementor-gruppe her: groups/elementordk/

Og jeg holder til på WordPress-vaerkstedet.dk, hvor du kan læse mere om hvad jeg kan tilbyde, referencer og priser.

Bedste hilsner,

Ulrik 

Tilmeldt 8. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Fra  Air-Nordic ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar.... fedt med en hurtig reaktion

det jeg har behov for er en der kan sidde sammen med mig, på vores kontor eller deres

gennemgå de produkter der er lagt ind på vores webshop, lave forbundne vare, og lave variabler af varene 

grunden til dette er at jeg ved hvilke vare der hænger sammen i min verden, men jeg er for langsom / dårlig til at udføre det IRL

håber det er forståeligt

vh. Kenneth

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det er ikke et problem - det er som regel sådan jeg arbejder. I disse Coronatider er det måske lidt mere besværligt er møder på lokation, men vi kan indtil videre komme ret langt med fjernsupport og videokonference.

Albert

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Albert siger. Skype og Teamviewer, fx, er praktisk talt det samme som sidemandsoplæring digitalt. Og der er også det jeg kan tilbyde indtil krisen har lagt sig.

Tilmeldt 8. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Fra  Air-Nordic ApS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

tror jeg har en 50 + vare som er lagt ind

det er forbundne vare og variable vare 

lægge PDFèr og lign. på de forskellige produkter

hvad tænker du om økonomi ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)