Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt fragt til Norge?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg håber I kan hjælpe mig med denne her, jeg kan se der er flere danske firmaer der eksportere til Norge og de tilbyder fragt til nogle helt vilde fordelagtige priser. I følge Shipmondo/Pakkelabels koster det 340 kr for 0-1 kg at sende til Norge med PostNord og endnu dyre med DHL.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

Sender du små produkter kan jeg anbefale dig Postnords varebreve. Der er tracking nummer på og de kommer indenfor nogle dage (afhængig af hvor i Norge kunden befinder sig) og prisen er også rigtig skarp. 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Benyt Post Nord varebrev.
Ellers er bring også ret skarpe, hvis du skal have bedre Service - og har en større volumen. Vær dog opmærksom på, at der vidst snart kommer nye toldregler i Norge, så hvis du sender produkter - ophører "bagatelgrænsen" på 350NKK. Er ikke helt 100%, men mener at jeg hørte noget i den dur. 

God dag. 

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :





Det er helt rigtigt. Fra 1. januar 2020 forsvinder "bagatelgrænsen" (avgiftsgrensen), og der tilkommer moms på alle varer der bestilles fra udlandet til Norge. Der er sælger der skal kræve dette ind, og betale til den norske skattemyndighed. Der udarbejdes en løsning for dette.



Dette betyder at hvis jeg køber en vare fra en udenlandsk netbutik, der normalt koster 10 NOK, skal netbutikken kræve ind moms, 25% (2,5 NOK) og betale dette til skattemyndighedene i Norge.


 


Hvilket i og for sig for mig som forbruger er fint nok, problemet er at Posten, der administrerer dette, i dag kræver et gebyr på 158 NOK for at tjekke om en vare skal ilægges moms eller ikke, ikke har noget system for at håndtere dette endnu (men det arbejdes forhåbentligvis med en løsning).


 


Så som det ser ud i dag, vil varen til 10 NOK komme på 170,50 NOK som systemet fungerer i dag (10 NOK + moms 25% + gebyr 158 NOK).


 


Det står lidt om det her:

https://www.skatt.no/2019/06/13/fjerner-350-kronersgrensen/


https://www.dinside.no/okonomi/sa-mye-dyrere-blir-det-a-bestille-fra-utlandet/70482907


 


Det mange forbrugere nu er bange for, er at mange netbutikker ikke vil sælge til Norge, da det bliver for bøvl med momsen, selve gebyret kræves ind i Norge. Og mange der ikke tænker over, eller ved det, kommer til at ikke hente sine pakker, men lader dem heller gå i retur, da det bliver billigere end at hente dem ud i Norge.

Mvh Dan



Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan vi helt sikkert hjælpe med ved www.sipto.dk smid mig gerne en PM, eller kontakt os via vores kontakt formular.

Jeg kan klare en pakke til Norge på op til 10kg for 129,73,- DKK afhentet på din adresse, og leveret i et ikke yderområde i Norge.

Kontakt os endelig hvis dette lyder interessant! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

colaflaskeN:
Jeg kan klare en pakke til Norge på op til 10kg for 129,73,- DKK afhentet på din adresse, og leveret i et ikke yderområde i Norge.

Er det inkl. udførsels fra EU og indfortoldning i Norge ?

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Ja det vil det være! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder godt nok billigt - ingen andre i branchen vil kunne gøre det til den pris.

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

"leveret i et ikke yderområde i Norge"

hvad ligger der i den beskrivelse?. 70% af Norge er yderområde men er samtidig er det også det område som er mest spændende for webshops da det ikke kun er prisen som giver kunder men i særdeleshed et bredt sortiment.
I Oslo kan du købe det meste og resten hentes i Sverige men i Rørvik + 4000 indbygger finder man mange kunder med et bredt udvalg og fornuftige priser.

Har solgt til Norge i en del år nu og vores kunder ligger i yderområdet og ikke i Oslo - din pris er god men det kan godt gå at betale 20 kr. mere og så få levering i hele Norge.

Mvh

Søren

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Det der ligger i den beskrivelse er at der vil komme et yderområde gebyr oveni.

Jeg er helt enig i at 70% af Norge er yderområde, dette var naturligvis for blot at vise hvor prisen startede.

Måske jeg skulle byde ind på jeres forsendelser, hvis du er interesseret ? 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)