Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkommen til mit nye site - Have-bruser.dk - feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Så fik jeg bygget min første webshop fra bunden uden brug af hjælp udefra og det blev en niche webshop med ét produkt.

https://www.have-bruser.dk/

Siden er bygget i Wordpress og Woocommerce krydret med et tema købt på Themeforrest.

Siden sælger et sommerprodukt og så vidt jeg ved så er det den eneste model lavet i kobber på markedet hvilket skaber en særlig efterspørgsel.

Siden er gennemtestet af mig og så vidt jeg kan se så er den 100% funktionsdygtig. Da jeg har siddet alene med projektet så vil jeg gerne have andres vurdering af siden. Hvad er godt, hvad er skidt og er der noget jeg skal lave om/forbedre som I lige umiddelbart ser det ?

Salget vil formentlig være drevet af Google adwords og til dels noget retargeting.

Kom frisk med ris og ros.

Mvh Niels

Fra Skævinge
Tilmeldt 25. Nov 19
Indlæg ialt: 9
Fra  SoMeManager.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels

Synes det er en rigtigt fin side, måske der mangler et lidt større udvalg, men det kommer nok med tiden.

Hvis du kunne være interesseret, har jeg kontakt til et firma, der sælger have brusere?

Kan ikke umiddelbart finde din Facebook side, hvis du ikke allerede en, hjælper jeg dig gerne med oprettelse - ganske gratis. Send gerne en pm, så ser vi på det.

Vh
Tim
Ejer SoMeManager.dk
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ryddig webside og produktet ser godt ud. Held og lykke!

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Fra  Trekantens Køreskole Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels

Super flot side! Synes du skal arbejde med dine titler på hjemmesiden, da der i mine øjne er plads til forbedringer, som der sælger bedre.

Dine anmeldelser springer mig også lidt i øjnene - Se om du ikke kan få dem op på 5-5,5!

Held og lykke med det!

Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 19
Indlæg ialt: 27
Fra  BoligAkustik Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels

Spændene projekt!

Har du overvejet at tage på messer indenfor bolig og design?

DK's BILLIGSTE lyddæmpendeplader og akustikbilleder på BoligAkustik.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik mit danske havebruser site en tysk lillesøster - https://www.aussendusche.de

En fin kopi af det danske site og på tysk men for saten hvor er det irriterende at man skal have WP sat til tysk for at få Woocommerce til at kommunikere på tysk. Havde da været rart hvis admin kunne være dansk og sitet på tysk men mon ikke jeg lærer at arbejde med et alligevel.

Næste punkt på opgavelisten er at få oprettet Google shopping og tilmeldt de 2 sites så der kan komme gang i business.

God iværksætter dat til alle.

Tilmeldt 5. Dec 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du på siden skriver "TILPASSET SKANDINAVISKE HØJDER", så tænker jeg med det samme, at det måske er et Kina produkt eller et produkt fra lande med lavere indbyggere - hvilket af en eller anden grund ikke virker så tiltrækkende for mig. Men det er bare min holdning, og det er jo bare en lille ting. Ellers synes jeg det hele ser godt ud, og der er ikke rigtig andet der forstyrrer mig ;-)

Seneste projekt: Quicklån.nu

Fra Copenhagen
Tilmeldt 16. Dec 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
haha meget god! mere trafik til dig!
https://jule-kager.dk/
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)