Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Shopify E-shop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg bruger lige PT en E-shop fra Shopify og den er for mit vedkommende 70 % genial.

mit problem opstår i at mange varer jeg har er bestillings varer, enten fordi de er håndbyggede eller sær ordre.

men jeg kan kun vælge enten på lager og antal eller ikke på lager men kan bestilles uden lager. Det virker dog lidt tamt, når nu der findes andre funktioner på andre sites.

Kan i hjælpe med forslag til andre tjenester hvor der evt er en mulighed for bedre leveringstids oversigt eller lignende. 

tak for hjælpen på forhånd. 

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender ikke til alle de features der er i Shopify, men det er en entry-level ecommerce løsning, som til en vis grad kan tilpasses med enten plugin eller custom kodeudvikling/API-integration. Afhængig af din tekniske platform og miljø kan der anbefales flere forskellige alternativer løsninger, kan du sige lidt mere om dit setup?

Andre tjenester der er meget kendt er WooCommerce til WordPress og Magento

PS hvis du har store krav til lagerstyring skal du nok i højere grad tænke i et lagerstyringssystem der integers med din ecommerce løsning... Men her er vi også i helt specielle setup, WooCommerce og Magento kan en masse "basis" lagerstyring der dækker de flestes behov


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)