Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg er ikke så teknisk anlagt, og besidder ikke de store evner inden for at skulle konstruere, heller ikke med designer og templates, men gør et forsøg, som jeg gerne vil have lidt feedback på.

Mobil-version er under opbygning, derfor vil i møde en mouseover ved hvert produkt, som jeg arbejder på at få fjernet. Og lidt andre rettelser.

Men hvad synes i? Og hvilke tanker gør i, ifht produkter, shoppen, udseendet, mv?

Www.foderhandlen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden ser underlig ud med en masse white space i toppen, og menuen fylder to linier. Jeg bruger Chrome.

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer et banner/slide hvor det hvide er.
Rettelse på menuen, tak.
Der kommer dog flere punkter dertil, da jeg har flere produkter der på et senere tidspunkt skal tilføjes. Vil det mon se grimt ud?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Therese.

Du skal have redirected den version uden www. - Dsv. foderhandlen.dk 

Som de andre siger - hold den på 1 linje i menuen..

"Mineral og vitaminblandinger" fylder meget - Måske lave den som en underkategori.. Og så er der meget hvidt space på forsiden inden produkterne kommer... Tilføj noget tekst eller noget præsentation af virksomheden her..

Du har 3 produkter der ved første øjekast ser meget ens ud... Næsten samme billeder..  Det bør du adskille noget mere... Jeg er ikke fan af priser når man bruger mouseover - Jeg mener at den bør stå der inden..

Du kan ikke kalde det hurtig levering når du leverer på 3-10 hverdage...

På kategorisiderne - Fint med god tekst oven over produkterne - I forhold til seo.

På foder kategorien.. Det er for lidt kun med billeder - Der skal gerne også minimum en titel og en pris ind - Evt. lidt tekst under hvert billede.. - Igen her ligner produkterne også meget hinanden... Hvad har jeg som kunde brug for?

Hvor er call to action - "Tilføj til kurv" - Den skal der også være på produkterne på kategorien... Når folk har lagt i kurven kan du passende komme med noget mersalg - Cross sale - Jeg bruger f.eks. en popup der kommer op med relevante produkter i forhold til det de har tilføjet.

Men ellers - Så er det en fin opsat side.. Der skal bare lige arbejdes lidt med den..

Mvh. Mark

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Oct 18
Indlæg ialt: 25
Fra  OKEIwebbureau Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ThereseFrandsen.

Husk at få udtalelser / referencer fra dine kunder med i webshoppen. Gerne en side for sig selv samt relevante udtalelser inde på produkterne.

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator]

Find næste lederuddannelse, lederkursus og workshop på Lederuddannelserne.dk!

Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Fra  SLEEK atelier Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
OBS. Få styr på din omredigering af http til https.

Du skal også huske at indhente samtykke, inden du sætter cookies. Indtil videre er det ikke lovligt - hvorfor det er et lovkrav.

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 05:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle der gerne være samtykke til cookies.

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 05:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu cookies på siden.

Ifht omdirigering er det f.eks hos unoeuro den ændring skal foretages?

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jeg ændre tilføjelsen af domæne til foderhandlen.dk istedet for www.foderhandlen.dk ?
Jeg har nemlig brugt www. I mime indstillinger for domæne.

Håber det er ok jeg spørger, da jeg netop har modtaget svar fra support, om at jeg har den udgave der er gratis, og at jeg derfor må påregne at support hertil er længere tid om svar, samt at der er ting de ikke kan hjælpe med.
- og lige det med domæne, server osv. Er jeg lidt på bar bund med.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)