Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring til lærere (Folke + gym)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Denne tråd er ved at køre af sporet, fremtidige indlæg der ikke forholder sig til trådstarters oprindelige problem/spørgsmål vil blive slettet for at undgå støj.

/Brian

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis trådstarter vil have bedre hjælp, så oplys:

Hvilke(t) fag dit app er tiltænkt.

Hvilken skole/uddannelsesretning.

Hvilket niveau. Er det til indskolingen eller til mat. A på gymnasiet?

Når nu du har fået kontakt til lærergruppen, har du så lavet yderligere materiale til dem?

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er blevet overrasket over udviklingen af denne tråd - men er taknemmelig for opmærksomheden.

Grunden til jeg var lidt vag i starten er fordi jeg frygtede, at det ville blive anset for meget som reklame, hvis jeg linkede til den tilhørende hjemmeside osv.

Men prøver nu - se her: tripprapp.dk.

Det er en app til skoleudflugter - så læreren kan få overblikket over sine elever på studieture til udlandet for eksempel.

Så det skal målrettes lærere, der skal prøve app'en og opdage hvor fed den er, hvorefter de skal gå til rektor/skolelederen og bede om at få full access.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår slet ikke problemet - gå da direkte til ledelsen, f.eks. find navne på deres hjemmesider og send et gammeldags brev - eller tag telefonen og ring! 

Skoleledere idag er mange gange unge og "moderne" mennesker, - og alle er tidligere lærere, så de kender problemstillingen og kan købe produktet på skolens vegne. 

Det kan du da ihvertfald begynde med. 

Mht. gymnasier, så kan du også kontakte den internationale koordinator som findes på de fleste gymnasier, men tvivlsomt om ikke det går imod deres mindset i gymnasiet at "kontrollere" hvor deres elever er, men i folkeskolen er det da en smadder god ide! 

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

der er godt og vel 49.000 lærere på Linkedin - connect med 20-30 hver dag - det var sådan at jeg fik 63 opkald fra leads på Linkedin.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan fungerer/bruger du LinkedIn?

Hvordan får du dem til at acceptere kontakt med dig? og bliver de ikke sure, når de ser at du blot forsøger at sælge dem noget? 

Wink

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Jeg finder en/flere måder en direktør kan få 50-5.000 nye kunder indenfor 30-90 dage... Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JPedersen 2017:
bliver de ikke sure, når de ser at du blot forsøger at sælge dem noget? 

Jeg tror alle mennesker bliver knotten hvis forsøger at sælge dem noget de ikke vil have:-)

Men hvad nu hvis det er noget der er godt for dem?? Anyway, Linkedin er et business netværk :-)

Tilmeldt 26. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende, jeg følger lige med her :-D
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)