Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at importere fra kina?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis varens pris overstiger 80,-, så, gør du. men hvis varen koster under 80,-, så kan fragtomkostninger være flere tusind, uden at du skal betale moms 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er varen tænkt til videresalg gælder grænsen på de 80kr vist ikke. Er det ikke kun privatkøb?

Sjovt med diverse erfaringer med Chinapost. Ja der står som regel at leveringstiden kan være op til 60 dage, men min erfaring er at det tager 7-10 dage når det går hurtigt og op til 30 dage når det går mere langsomt. I december kom leveringstiden op mod 30 dage som følge af at forsendelserne bevægede sig meget langsomt i Kina. Når først de havde forladt Kina gik det hurtigt.

Mange leverandører tilbyder express shipping når ordrerne overstiger et vist beløb og det får leveringstiden helt ned på ca 3-5 dage

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ja de 80 kr for ex forsendelse sjovt nok - men jeg er nu ret sikker på at erhvervsmæssig import betyder at man skal beregne og indberette importmoms - som jo er varens pris + forsendelse + told - men jo så ikke koster noget ved erhvervsmæssig import (som jeg tror der er tale om her)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kotenok:

hvis varens pris overstiger 80,-, så, gør du. men hvis varen koster under 80,-, så kan fragtomkostninger være flere tusind, uden at du skal betale moms 

sikke noget sludder. Du betaler told af det varen koster når den kommer til grænsen. det omfatter også fragtomkostninger fra afsenðelsetedet til DK

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde meget succes med denne vejledning. Du skal give dem din email, men det er rigtig godt skrevet. https://www.freightos.com/import-guide/parts/importing-from-china/
Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  MLD GROUP ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens betale sig at importere fra Kina. Brug dog lidt tid på Alibaba.com for at hente inspiration til private label produkter :)

moneytalk.dk kan du sammenligne dine lån og få hjælp til at spare penge i hverdagen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil pege på at de fleste taber på det faktisk - det er ikke let at konkurrere med de tonsvis af tøj, gadget osv shops der er på nettet og køber til halv alibabapris i store mængder og leverer fra dag til dag - men det sagt, så kan det da betale sig for nogen

læs evt om import http://johnhannover.blogspot.dk/2013/05/import-fra-uden-for-eu-helt-kort-basis.html 

og så måske om du nu har den rigtige plan https://johnhannover.blogspot.com/2018/08/stop-stop-stop.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)