Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye hjemmeside - gulv-til-telt.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle I seje Amino'er.

Så fik jeg mit nye site i luften som har til formål at fremhæve/markedsføre ét af mine produkter fra min hovedforretning Lavpristelte.dk. Sitet hedder gulv-til-telt.dk og har alene fokus på udlejning af gulv til folk, som selv har et festtelt. 

jeg skrev tidligere på året om fordele og ulemper ved at bruge bindestreg i URL'en, men da en anden person ejer domænet uden bindestreg, men alene redirecter til et andet site, så blev det URL'en med bindestreg.

Sitet har alene fokus på udlejning af gulv, en klar og tydelig henvisning til Lavpristelte.dk, et par link strategisk placeret til mit hovedsite og skal samlet set hjælpe mig til at ranke bedre på forskellige fraser omkring gulv til telt. Sitet er selvfølgelig mobiloptimeret og har en tydelig bestillingsformular hvis man vil bestille produktet.

Sitet skal stadig lige optimeres lidt i forhold til komprimering af billeder, cache af billeder mv. men det kommer snart.

Er der nogen glade amino'er som vil smide lidt feedback på dette site ? Gerne visuelt, teknisk (SEO på dette site og over til Lavpristelte.dk) og andet som du måske mener jeg skal forholde mig til.

På forhånd tak og rigtig god og profitabel forretningsdag.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pilde,

Overordnet rigtig fint lille site, som er meget imødekommende synes jeg.

Forbedringer/ting jeg lagde mærke til:

1) Der er et par nutids r'er der mangler, så måske lige læse teksten igennem igen og rette småfejl

2) I boksen der er fremhævet med titlen "Nem Montering" starter teksten med "Et gulv fra Lavpristelte.dk lægges ud i forbandt." Personligt aner jeg ikke hvad "forbandt" er, så måske skal du omformulere den slags udtryk så de bliver lettere at gå til for slutbrugeren.

3) Bestillingsformular: Jeg ville gøre bestillingsformularen i højre side mere enkel. Hvis jeg nu bare gerne vil have et tilbud af dig, hvorfor skal du så bruge min adresse, by, postnr., samt dato? Ville det ikke være nok bare at få navn, telefonnummer, email (måske kun telefon) og så indhente resten af oplysningerne senere når jeg som kunde har sagt ja tak til at leje et gulv?

Jeg tror personligt at jeg er langt mere villig til at give dig den info du har brug for når jeg har sagt "ja tak" til et eventuelt tilbud, da informationerne på det tidspunkt bliver en del af en logisk rækkefølge for at min bestilling kan blive effektueret.

4) Det er fint med priseksemplerne men overvej at lave en "beregner" så man kan indtaste antallet af kvm. på sit telt og få en pris på leje af gulv.

5) Jeg savner info omkring levering/afhentning, hvordan foregår det? Der står øverst "Lejepris: 34 kr./m2" - men hvad dækker det over? Er det en total pris der både indeholder selve gulvet, evt. tilbehør/værktøj, levering? Hvor lang tid dækker den pris over? Et døgn, en weekend? osv..

Ellers en flot og overskuelig hjemmeside.

Mvh. Lars

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk Feedback. Mange tak. jeg kaster mig over det og får justeret det snarest.

Mht. formularen så er den magen til den jeg har på mit hoved site og som fungerer ganske fint (synes jeg selv). Man kan også ringe eller skrive en mail hvis man har spørgsmål. Datoen er egentlig ganske vigtig da jeg ikke kan tilbyde noget uden at jeg ved om jeg har ledig kapacitet. 

Endnu engang mange tak for feedbacken.

Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes det er en ok fin hjemmeside, men det domæne er virkelig dårligt.
Google har dræbt fordelene ved exact match domæner, så det kan langt bedre betale sig at etablerer sig som et brand, istedet for det du har lavet.

vil klart råde dig til at lave en brand domæne istedet for det du har nu.
Tilmeldt 12. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
syntes det er lidt synd at videon er helt i bunden af siden. Den fortæller næsten mere en meget af den tekst som er over den.

art

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)