Jeg vil foreslå dig lige at tænke indvestering i SEO igennem igen.
Har du et klart bilelde af at der søges på den ydelse du levere? Søger din gruppe rent faktisk på din service eller søger de information om den operation de skal igennem.
Hvis de søger efter din tilbudte service er alt jo fint, så kan du optimere mod dette med SEO.
Hvis de der imod søger information om operationen, skal du rette en del af dit website mod at tilbyde denne information og optimere i den retning. Det betyder du skal skrive indhold som er relevant og indeholder de søgeord der bruges når der søges information. Det betyder noget hvor længe du fastholder de søgende på din side og hvor meget de klikker rundt på den.
Men har du tænkt over tiden/pengene du investere i SEO, ville være givet bedre ud på andre former for reklame. tænker her på om det er muligt at netværker med nogle praktiserende læger der henviser til undersøgelser/operationer. eventuelt med afdelinger der udføre operationerne.
Den vinkel sikre dig mere direkte kontakt/komunikation med den egentlige målgruppe.
Håber du kan bruge tankerne til noget.