Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Var det noget med en ny bil?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Så er det ved at være tid til at modtage nogen kritik og gode råd til min ny udviklede service.

Jeg står over for en lancering af endnu en af disse "3 tilbuds" sider, og mener selv emnet, er relevant og yderst spændene.
Som overskriften siger, hjælper jeg dig til at modtage 3 tilbud på din nye leasing bil. 

Jeg har brugt en masse måneder på at få udviklet et website i Wordpress, med komplet Backend system så både leasing selskaber og kunder kan kommunikere med hinanden gennem siden. En spændene udviklingsperiode, men efter over 10.000 login og mange flere koder, ser jeg mig lidt blindt på fejl, mangler, og generelt gode råd og ideer. 

Jeg lader websitet stå for dig selv uden yderligere beskrivelser, da jeg også håber det i det hele taget giver mening på trods at mine formuleringsevner :) 
Jeg ved at mine tekster er yderst begrænset og dette skal der helt bestemt kigges nærmere på (Er du god til at skrive tekster? Kontakt mig gerne!)

Er du leasing selskab, så kontakt mig gerne, så giver jeg en masse gratis bud, hvis du vil hjælpe mig videre på min rejse :)

Lad mig høre hvad i tænker omkring sitet? Det kan ses via dette linkgoo.gl/C4oFhn

Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

...Så fik jeg lige pillet ved et eller andet.
Sitet er nede men oppe igen hurtigst muligt...

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Kunne du opdatere med et link der virker, så vil jeg gerne give dig lidt feedback :)

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan godt skrive tekster hvilke slags tænker du? :)
Vh Øzkan Kocak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)