Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt affiliate-program som annoncør

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg skal finde et nyt sted at annoncere. Nogen der ved hvilket netværk der er godt, og med mange danskere?

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Har du prøvet partner ads? Dem syntes jeg i hvert fald om og faktisk de eneste jeg har brugt i lang tid.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

De affiliate programmer jeg har bedst erfaring med er:

Partnerads

Adservice

Euroads

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner-ads
Tradedoubler.com

Haderslev Esport - Nextlevel Gaming

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som affiliate er AdService min klare favorit. De yder rigtig god support til affiliates, har mange kampanger og gode features i admin.  Så det skulle da undre mig meget hvis AdServioce ikke er mindst ligeså godt for jer som annoncør :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Har prøvet partner ads og adservice. Synes partner ads fungerer godt. Vi droppede rimeligt hurtig adservice da hovedparten af deres trafik blev drevet af rabatkodesites.

Vi analyserede lidt på det og kom frem til at mekanismen var at når kunderne kom til rabatkodefeltet i check out så gik de på google og søgte efter rabatkoder og landede derfor på et rabatkode site. Her gaflede de en rabatkode og benyttede den. Vi ringede simpelthen til en række kunder og de ville alle som en have gennemført købet uden rabatkode. Det kostede provision + rabat = dårlig forretning.

Vi kørte så videre en periode uden disse rabatkode sites hos adservice og så var de ikke i stand til at generere nævneværdig volume.

Har ikke benyttet de andre der er nævnt.

Du har en tråd mere omkring risici. Der er ingen tvivl om at der vil være køb hvor du kommer til at afregne "flere steder" så du skal indregne lidt margen i evalueringen.

Husk at mange affiliates har de samme sites i porteføljen hvorfor det som udgangspunkt kun giver mening at benytte en.

God fornøjelse 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Sov-bedre.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver selv et par forskellige affiliate-sites og vi har været meget tilfredse med både PartnerAds og Adservice.

Fordelen ved PartnerAds er at man kan trække nogle rigtig fine statistikker og ret hurtigt gennemskue hvor omsætningen kommer fra. Desuden har de et imponerende stort udvalg af samarbejdspartnere. Adservice rammer også bredt og fungerer suverænt.

Adtraction er også et ganske fint affiliateprogram.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine 3 favoritter: 

  1. Parnter-Ads
  2. AdService
  3. Adtraction

Knæk og bræk med det :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)