Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har set, at I er rigtig gode til at komme med konstruktive indlæg i form af feedback på hjemmesider/webshops

Da jeg her i min opstart af www.juridiskservicecenter.dk ikke har haft råd til, eller interesse i, at bruge en proff til at lave det hele for mig, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I synes om resultatet. Der mangler jo altid lidt hist og her, og jeg er f.eks. klar over at mine “forretningsbetingelser” trænger til en overhaling. 

Men hvad tænker i ellers om følgende: 

- er det tydeligt, hvad der tilbydes, ud fra et hurtigt kig rundt på siderne?

- virker det troværdigt/proffesionelt?

- der er ikke så mange farver osv, bliver det for tørt? 

- størrelse på tekst,billeder mv. Ok ? 

- andet ?? 

På forhånd mange tak! :) 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Fra  Another Clothing Company IVS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chanie,

Rigtig fin side du har. 

Dog er der et par ting jeg personligt vil få kigget på :-)

- På  safari mac kan jeg ikke se/indlæse billedet ved afsnittet omkring hjælp når man køber hus og lejlighed, på grund af billedet er 4,9 MB som er rimeligt meget for et billede.

Jeg har vedhæftet det samme billede men hvor det kun fylder 0,5 MB som også vil gøre hjemmesiden generelt hurtigere på forsiden.

- Din menu øverst på siden ser lidt sjov ud

Generelt liger det bare at hjemmesiden ikke er optimeret til Mac 

Derudover kan du med fordel arbejde med noget SEO (Søgemaskine optimering) og Hjemmesidens hastighed 

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=juridiskservicecenter.dk&tab=desktop

https://www.seoptimer.com/juridiskservicecenter.dk

Håber det var noget du kunne bruge :-)

Hvis du har brug for hjælp til optimering af siden eller andet er du meget velkommen til at kontakte mig kristian@acc-store.dk

God Weekend

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Tusinde tak for din feedback, det vil jeg straks lige ordne med billedet, er det samme scenarie med de andre billeder? 

Det ser også ud til den viser tekstfeltet i midten 2 gange hos dig ?? 🧐 meget mystisk... 

I forhold til menuen er jeg enig, den er meget pænere på mobil og tablet, der skal man klikke den frem først, måske jeg kan ordne det til pc også - vil lige undersøge det i hvert fald. 

Jeg bruger Yoast SEO til wordpress, den fortæller mig også der er nogle huller (generelt skulle det være ok), men dem arbejder jeg også på løbende..

Rigtig god weekend til dig også! 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tjekket dine URL'ere - det som du ser i browser linjen, når du klikker på menupunkterne. Den redirecter til noget, der ligner et midlertidigt domæne alias.

Og det er ikke det eneste. SEO er nærmest ikke eksisterende. Yoast er et godt værktøj til at lave SEO med, men det gør slet ikke af sig selv.

Det er fint, at du selv vil lave det, men så vil jeg anbefale dig, at starte med at kigge på Googles Vejledning til et Google-venligt website og deres SEO Starter Guide 

SEO er et must, hvis siden skal skal opnå bare nogenlunde placeringer i søgeresultaterne. Selvom du går efter hele Sjælland, kan du med fordel starte med Google Local Business.

Held og lykke!

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm min yoast SEO er ellers grøn på stort set alle punkter og den siger den er “god” , men det kan man åbenbart ikke regne med... Ja synes også de URL så lidt mystiske ud, men er ikke sikker på hvordan jeg ændrer det... det må jeg lige undersøge, tak :)

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)