Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords eller Facebook annoncering?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Jeg er i gang med at starte et tjeneste på nettet og har i den forbindelse naturligvis oprettet en facebook side. Målet er naturligvis at få så mange likes som muligt fra potientielle kunder, men Rom blev som bekendt ikke bygget på én dag. Siden er helt ny og har derfor kun et par håndfuld likes. 

Hvad mener i ville være mest gavnligt her i starten til at få markedsført sig, og forhåbentlig få en masse nye likes og generelt bare øge kendskabet til min nye side? 


- Glæder mig til at høre alle jeres gode bud!

Fra gilleleje
Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jeg var forholdvis ny med hensyn til facebook for ikke så længe siden. 

jeg lavede noget annoncering af forskellig slags af virksomheden og i løbet af 3 uger havde jeg næsten 80 følgere og 100 synes godt om jeg ved ikke om det er godt eller skidt på de 3 uger men jeg syntes det er fint jeg brugte 2800 kroner i den periode på 3 uger af min annoncering. desværre ved jeg ikke hvor mange af dem der blev kunder for jeg kørte adwords og en masse andet imens og havde ikke fået installeret alt rigtigt til jeg kunne følge med i hvor salgene gik ind fra :/    

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Interssant Steffen! Er det google analytics du tænker på, som du ikke havde fået installeret på daværende tidspunkt, eller er der andre programmer som også bruger til at kunne følge med i hvor salgene kommer fra? :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bestemt du skulle begge løsninger og prøv dig frem. 

Fra gilleleje
Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jesper,

ja det var (google Analytics) jeg kørte facebook og adwords og dba business samtidig.
men du skal helt sikkert gøre det via adwords, jeg kører adwords og bruger 2000 kroner om dagen på det men jeg har også bestillinger for 6-8000 kroner om dagen men du behøver ikke bruge så mange penge på det til at starte med. i starten brugte jeg 450 kr om dagen på adwords og havde bestillinger for cirka 2500 kroner om dagen  

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Du skriver bestillinger er det varer du sælger eller en fysisk ydelse.

Vi ved ikke hvordan vi kommer i gang med begge dele vi har dårlige erfaringer med Adwords vi sælger vinduespudsning og algebehandling.
Vi er villig til at bruge mange penge hvis omsætningen kommer Hvad gør vi

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej selvstændig38,

Du spørger; "Hvad gør vi?"

Det første jeg ville gøre hvis jeg var jer er at spørge: Hvordan bruger vi vores tid bedst?

Vil I selv lave alt AdWords/Facebook/SEO/regnskab/indkøb osv. osv. Eller er det i virkeligheden bedre, at få andre som laver det hver dag, til at lave de ting, så I kan fokusere på det der skaber mest værdi for jeres virksomhed?

Hvis I bestemmer jer for at få andre til at gøre det for jer, så er det bare om at finde nogen/én som I kan lave et godt partnerskab med.

Hvis I bestemmer jeg for at gøre det selv, ja så er det bare i gang med at lære, og i tilfældet af AdWords (og også andre platforme og områder) bruge en hulens masse tid på at dygtiggøre jer. For at lave virkelig gode AdWords kampagner kræver det viden, og vedvarende arbejde. Hvis ikke du har og gør dette, så er det penge ud af vinduet.

Hvis vi "bare" sætter AdWords op, og IKKE følger op, men i stedet bare lader stå til, så får vi lige nøjagtigt INTET ud af det :-) AdWords/Facebook kræver, at der hele tiden bliver optimeret og tweeket. Fordi markedet er jo dynamisk; kunderne ændrer (søge)vaner hele tiden, og derfor skal annoncer, søgeord, målretning, content osv. jo følge med.

Håber mit svar hjælper, og sig endelig til hvis du har yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen,

Jacob

www.consultingeleven.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)