Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento versus VTEX ?Har du kendskab/erfaring med VTEX shopsystem ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Kender du til VTEX eller bruger du det ?

Jeg er blevet opfordret til at skifte fra Magento til VTEX med løfte om 50% fremgang i organisk trafik og konverteringer.

Så det kunne da være rart at høre om der er nogen Aminoer med erfaring/kendskab til det 

Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen der kan garantere et forøgelse af konvertering på 50 % alene ved skift af webshop system
Bevares hvis du kører en magento sat op af en 15 årig skoledreng så kan du sikkert øge konverteringen med et hvilket som helst system , nu er magento et system der kræver at man kender sit område så hvis du kører magento og har kunder så har du også et system der er sat korrekt op

Vtex er et brasiliansk Sass system og bryster sig af nogle store kunder men er mere eller mindre totalt ukendt i EU

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening er der ingen seriøse marketing bureauer (og slet ikke webbureauer) der laver den slags forudsigelser. Så jeg ville være påpasselig hvis jeg var dig.

Som "erfaren udvikler" også er inde på, så kan ethvert system fuckes up, så det ikke performer, men det har altså ikke noget med systemet at gøre. Så er det simpelthen ikke sat rigtigt op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

"Alexandre Soncini, VTEX’s general manager for North America clarifies: “When we launched our password-free checkout, we had around 600 online stores. They were already using our regular VTEX platform checkout process. For that sampling, they had a 28% increase in revenue… not just conversion rate."
https://www.itbnews.info/2017/05/ditching-passwords-and-increasing-ecommerce-conversion-rates-by-54/ 

Når man i 2017 prøver at fremstille et password-free checkout som værende noget stort, så finder jeg ikke grund til at kigge nærmere på løsningen.

Teamet består af to mand, som selv vil skulle udvikle integrationer til GLS, Postdanmark, Bring, ePay, Quickpay, Altapay, etc.

Der står at det er firmaet 'Biassa ApS' som står bag, men dette anpartsselskab med en sikkerhed på 50.000 kroner findes ikke. Det gør dog Biassa IvS, med en selskabskapital på 100 kroner og negativ egenkapital på -26.000.

Så kort forventning herfra:
1) Der er ikke et tilstrækkeligt stort team
2) Der er ikke tilstrækkelig funding
3) Funktionaliteten er ikke på et niveau hvor jeg tror på at systemet vil hæve din konvertering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)