Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Accent

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak, Sebastian.

Om jeg decideret bliver stemplet som svindler er måske en lidt drastisk konklusion fra min side. Det er sandsynligvis mere en mistanke, baseret på at der er nogle alarmklokker der ringer: Udenlandsk accent: check. Computerrelateret: check. Uopfordret: check. Telefonopkald: check.
Der er nogle ting som jeg og telefonsvindlere har til fælles. Og eftersom tidsrammen er meget lille, har jeg ikke mange sekunder til at få overbevist folk at jeg har re mel i posen.
Jeg er i øvrigt enig i din betragtning at telemarketeers ikke er en løsning på problemet. Selvom det fjerner nogle af symptomerne, giver det igen andre symptomer, som jeg ikke ønsker.

Jeg må ikke sende uopfordret mail, grundet Markedføringsloven $10, stk. 1:

En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på direkte markedsføring, medmindre den pågældende har givet sit forudgående samtykke hertil. Den erhvervsdrivende skal give mulighed for let og gebyrfrit at tilbagekalde samtykket.

Min kone må ikke arbejde i min virksomhed, da hun dermed automatisk ville blive medhjælpende ægtefælle. Da hun har sin egen virksomhed vil det kunne give skattemæssige udfordringer. Spørg mig ikke om detaljer, jeg er nørd, ikke bogholder (dertil har jeg min bo-holder (han hedder Bo)). Hun vil i øvrigt heller ikke, men det er en hel anden sag :) Men du har ret i, at det ikke ville fjerne det personlige. Men det er en god tip, tak for det!

Albert

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)