Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance-opgaver på Amino

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg er nysgerrig på at høre hvordan man kan give tilbud på opgaverne man finder under "freelancer" på siden her. Jeg synes aldrig der er information nok til at byde, men der er altid flere bud.

Fx "Vi ønsker en software til udførelse af status optælling inden for restaurations branchen. programmet skal kunne sende oplysninger til regnskabs afdeling, scannings coder kommer digitalt fra leverandører."

Og så er der bud på 500,-

Hvor mange timer er det? Er det fordi folk er så erfarne at uanset hvad kan de sagtens levere sådan et program efter 1 times arbejde?

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er budt 500,- så har de nok stået i samme situation som dig - det kan også være deres timepris.

Når du byder kan du jo skrive en tekst og heri "sælge dig selv" og eventuelt lige forklare dit bud.

Man forsøger at få kontakten til udbyderen af opgaven og kan herefter aftale pris nærmere.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

500 kr er jo ca. 1/2 times arbejde, det siger sig selv at buddet er useriøst. Men altså en useriøs beskrivelse kræver måske også et useriøst bud.

Anyway.. jeg tror ikke du skal overfortolke de bud på nogen måde. Du skal såmænd bare fange kundens opmærksomhed og det gør du bedst ved at have en webside med referencer på.

Jeg ville skrive noget alá : "Vidste du at websider der loader under 200 ms har størst vækstpotentiale?, besøg Danmarks hurtigste webside som vi har udviklet og se vores tilbud"

 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pkirk:
Hvor mange timer er det? Er det fordi folk er så erfarne at uanset hvad kan de sagtens levere sådan et program efter 1 times arbejde?

Glemte helt at svare på dette... ,men som jeg læser opgaven, så er mit bud omkring 150 timer for udvikling, detil kommer nok 30-40 timer med møder og diverse , pris omkring 200.000 kr.

Og jeg har arbejdet som udvikler i 20 år :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)