Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT.dk logge ind med rigtig profil

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 673
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Her til aften (jeg har logget mig på helt normalt tidligere idag) da jeg skulle logge ind på SKAT.dk fik jeg ikke mulighed for at vælge hvilken af mine profiler (privat, holding, drift) jeg ville logge ind på. I stedet loggedes jeg direkte på min enkeltmandsvirksomhed, som blev lukket for 6 år siden.

Hvordan får jeg igen skat.dk til at give mig mulighed for selv at logge ind på den "profil" jeg ønsker?

Jeg har slettet cookies på min computer, men det hjalp ikke.

VH. Anders 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46820
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:03

prøv en anden browser - det er noget cookie der ligger - og du valgte erhvervs jo
vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 12:13

Det virker desværre heller ikke at skifte browser. Har prøvet med både Safari, Chrome og Firefox med alle cookies slettet inden jeg forsøger at logge på.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:33

det ligger i din maskine - alle andre kan vælge erhverv og log på med mitID, så hvis du ikke får det billeder her - så ligger det givet hos dig problemet og ikke i skat generelt 

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 13:54

Hej John,

Det er netop der jeg logger ind. Efterfølgende bliver jeg stillet om til min enkeltmandsvirksomhed som lukkede for 6 år siden. Istedet ønsker jeg, som jeg plejer at, at få muligheden for at logge på mit driftselskabs konto eller mit holdingselskabs konto.

Vh. Anders

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:29

Anders Nielsen:

Hej John,

Det er netop der jeg logger ind. Efterfølgende bliver jeg stillet om til min enkeltmandsvirksomhed som lukkede for 6 år siden. Istedet ønsker jeg, som jeg plejer at, at få muligheden for at logge på mit driftselskabs konto eller mit holdingselskabs konto.

Vh. Anders

og du har ikke andre ejere i holding og drift overhovedet? Så må du nok ringe til skat og høre hvorfor du ikke kommer til dit ApS også med personlig MitID

Er der flere ejere, kræver det medarbejdersignatur men er du alene, så bør den vise dit ApS er jeg helt enig i

Har du prøvet at logge på virk.dk på samme vis med personlig mitID til dine selskaber?

vh John Hannover

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 17:20

Hej,

Jeg er eneejer. Samme problematik med e-boks Erhverv og VIRK.dk - jeg bliver hele tiden logget ind som mig selv som privatperson.

Det er meget mærkeligt. 

Det kommer til at tage mange timers kø i telefoner, omstillinger mm. at få det løst hos SKAT, e-Boks og VIRK. De vil formentligt være bedøvende ligeglade.

VH. Anders

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:26

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3344
Skrevet kl. 15:24
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender en der talte med dem i weekenden om denne problematik, det må forventes de arbejder på højtryk på at fikse det så man kan komme på som andet end person, men som ledelsesrepræsentant osv.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 09:10

Hej,

Godt at vide, det var en generelt problem. Fik bestilt en tast-selv kode, som jeg fik med posten. Inden jeg åbnede brevet ser jeg dog, her til morgen, at jeg kan komme på igen som andet end privatperson.

Hvis det her var sket lige op til momsfristen var jeg gået i total panik.

VH. Anders

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)