Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle sammen

Jeg vil gerne oprette en dropshipping business men er ikke 18.
Er det så lovligt at bruge ens forældres infomationer som fx CPR-nummer, Kørekort og pas osv. eller er jeg helt ude på Lars tyndskids marker?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

bjerggaarden:
Hej Alle sammen

Jeg vil gerne oprette en dropshipping business men er ikke 18.
Er det så lovligt at bruge ens forældres infomationer som fx CPR-nummer, Kørekort og pas osv. eller er jeg helt ude på Lars tyndskids marker?

du er i alle fald lidt galt ude. Du må gerne få dine forældre til at eje din forretning og lægge deres navn til, naturligvis med deres viden, da de jo hænger på skat og lovgivning, også for varen 100%

Du får ikke dropshipping op at køre uden CVR = firmaregistrering, og det er igen noget med forældrene der skal stifte et firma, enten enkeltmands eller ApS som de så siden kan sælge tildig

Dropshipping er SVÆRT at tjene på. Kollosal konkurrence fra tonsvis af sites der giver levering fra dag til dag og køber ind i meget større mængder end du nogen sinde kan OG kan håndtere returvarer (ofte 4 ud af 10 varer kommer retur efter 14 dages returret i mange brancher) - og de skal ikke betale ekstra til en dropshipper så - du vil se det er en MEGET vanskelig ide, hvis ikke du har et produkt, vi danske ikke lige let kan købe hos de tonsvis af webshops der leverer dag til dag - eller til tossepriser direkte fra Kina til os, hvor vi så selv skal stå for moms, gebyr og evt told

Klap hesten til du er sikker på du har et produkt i kvalitet du kan levere hurtigt og til mindst samme lave pris som de mange konkurrenter du ser når du søger det produkt - og gå så til en af forældrene og hør, om de vil stifte et firma til formålet 
Mere om dropshipping http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

vh John Hannover

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da et super sjovt produkt!

Fra Hørsholm
Tilmeldt 20. Jan 23
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Spændende!

https://www.21-5.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)