Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i App efter upload til Google play og Apple

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 22
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har netop færdiggjort en app som har nogle fejl som vi først er blevet opmærksomme på efter upload. Vores Programmører skriver at dette kan skyldes mange ting som eksempelvis opdateringer fra Google og Apple mm som de ikke er herre over. Dette er vi sådan set ikke uenige i men da i er blevet tvivl om deres troværdighed(se længere nede) ønsker vi en uvildig undersøgelse heraf, og har bedt en udefrakomnende ekspert om at se på nye og gamle koder mm for, at se hvad disse fejl I appen skyldes. Men vores nuværende programmører(dansk firma som benytter udenlandske programmører) fortæller os at vi kun kan udleveret/se koderne mv, såfremt hele projektet bliver overdraget til os og vi derefter får nogle andre til at lave det. Så Såfremt andre kigger koden igennem ,mens de har dem ,så udløber garantien og så har de ikke ansvaret længere. Så til trods for at vi udtrykkeligt har givet udtryk for, at vi kun vil have en til at se det igennem uden at ændre noget( evt pdf dokument), så vil de kun udlevere koder mm hvis de fremadrettet står helt uden ansvar. Det skal lige siges at vi i følge dem er ejere af kikdekoden, så vi forstår ikke hvorfor vi ikke må se koderne mm mens de er ansvarlige for programmeringen.? Vores firma(programmører) fortæller os at det er helt normalt blandt udviklere. Vores spørgsmål: Kan det være rigtig? Kender I til lignende tilfælde? Er der ikke noget jura på området som beskytter kunden?

(Til orientering har vi en kontrakt men af denne fremgår intet af ovenstående. Så vi syntes det hele lyder meget mystisk).
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville have sat den til denne  du postede for ikke længe siden, og fik masser af svar, og nu samme  -hvorfor ikke bruge den eksisterende tråd hvis du vil have svar på og lidt ny udvikling??

Anway de som vil opdates på den gamle har den her Opdateringer app- udvikling fra google og apple (amino.dk)

  Vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Sep 22
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John. Fordi to af dem i tråden har jeg snakket med privat, og vi kom ikke videre, hvorfor jeg prøver lidt bredere. Bh Joachim
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)