Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma Bamser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har virksomheden Pølsebaren.dk som er en udekørende pølsevogn. Jeg støder tit på selskaber med børn. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at have nogle bamser lavet som mit logo, som kan gives til børnene. Derfor skal omkostningene også være lave og ønsker ikke at købe 500 stk. På én gang men i små rater efter behov, da jeg skal kunne have dem i vognen.

Er der nogle der kender til dette ?

F.eks  fra kina eller asien

Hilsen

René

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Jeg leverer forbrugsvarer (servietter, emballage, logovarer, rengøringsartikler osv) til blandt andet folk som dig, og får også varer fra Kina. Jeg har undersøgt lidt, og som med alt andet afhænger priser og betingelser meget af det antal som du evt vil kunne binde dig til. 

Vi gør normalt det, at vi efter nærmere aftale køber et større antal hjem til vores lager, som så kan bestilles i mindre portioner efter behov. Vi indkøber typisk til 1 års forbrug ad gangen.

Du skal nok regne med at de løber op i ca 8-10 kr/stk med mindre du skal bruge mange.

Du kan kontakte mig via min hjemmeside serviwet.dk hvis det er noget vi skal prøve at undersøge nærmere.

Hilsen

Rikke

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at få laserskåret nogle små pølser eller pølsevogne i træ eller acryl.

Til en magnet eller et ophæng. 

Så kan ungerne sætte dem op.

Bamser til børn er noget med textiler og der skal godkendelserne være i orden hvis det specifikt er til børn.

Der er større krav når det har noget med børn at gøre, for stoffet må ikke indeholde kemikalier og må ikke kunne gå i stykker nemt.
Og det skal være godkendt fordi børn under en bestemt alder putter ting i munden. Ellers skal der specifikt stå at det er til børn over en bestemt alder.
Du kan så ikke give det til alle børn.

Jeg har arbejdet på tekstillaboratorium og ved der virkelig findes meget skrammel der bliver solgt til børn uden viden om regler.
Men det er bare virkelig øv hvis der kommer en sag ud af det hvor børn er blevet allergiske eller slugt et bamseøje.

Og desuden, hvis det er noget du skal have i vognen, tager tekstiler nemt duft og lugt til sig. 

Jeg håber du finder på noget godt. Jeg ville da elske at komme med min søn til pølsevognen og få en souvenir med hjem.
Vi samler på magneter fra de steder vi er og sætter dem på køleskabet. Helst de magneter der er lidt sjovere.

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)