Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkrævning over flere omgange eller på 1 gang?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Vi sidder lidt i den usædvanlige situation at en kunde ikke reagere på vores henvendelser.

Kunden har købt et undervisingsforløb på 3 måneder, men efter kunden har betalt for 1 måned og skulle startes op svarer kunden ikke på vores henvendelser mere. (ud af det blå).

Hvordan håndtere vi dette ift. betaling for resterende 2 måneder?

Kunden har valgt at betale det fulde beløb ud på 3 måneder. Vil det så betyde at vi skal sende rykker for resterende måneder enkeltvis, eller hvordan gøres dette?


Vi forsøger selvfølgelig at komme i kontakt med kunden inden vi kommer til det skridt med rykker osv.
Men efter 3 henvendelser uden svar, klargør vi til, hvis det værste nu skulle ske.

Der er en kontrakt, hvori der står at kunden skal betale det fulde beløb over 3 måneder.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængig af beløbet, ville jeg tilgive. Kunden har, om jeg fatter ret, betalt for 1. Måned som ikke er udnyttet - og kan du så ikke fange kunden, så tror jeg arbejdet med at bevise kontrakt og evt skulle i retten med småsag, er større end hvad du får ud af det.

Kunden kan jo være på ferie I 4-5 uger, det er ligeom årstiden for den slags

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Aug 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John - mange tak for svaret :)

Forløbet kunden er designet således at der er x antal personer der kommer gennem. Forstået på den måde, at det er et ekslusivt forløb kunden har købt. Hvilket også vil sige beløbet ikke helt er små penge desværre.

Købsprocessen er også en længere sag, så vi er helt sikre på vores kunder 100% gerne vil dette forløb.
Så det er meget meget usædvanligt situation vi står i.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)