Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sletter man sin profil og forlader Amino?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil bestemt være sørgeligt for forum at du trækker dig, og at du føler at trolde jager dig bort. Du har så længe jeg kan huske på forum været blandt dem der gav det allerbedste bidrag, og med en imponerende villighed til over årene at svare på mange af de samme spørgsmål igen og igen.

Du er en mand med meget afklarede politiske holdninger som du synes er de eneste rigtige og vi har adskillige gange krydset klinger om det, men jeg vil benytte lejligheden til at takke dig for at være en blandt meget få der har været istand til at give bidrag på andet end det banale, og for også at væer en af de få der også har taget imod argumenter der har været med til at forme dine råd til andre.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 08:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

Kære John

Lad mig starte med at sige: jeg har ikke hacket dig, eller forsøgt at hacke dig. At du oplever udfordringer på IT-området, er helt og holdent udenfor mit ansvar.

Jeg er etisk hacker, som du ved. Måske er det ikke helt tydeligt hvad en etisk hacker gør, men for at oplyse dig lidt: en etisk hacker kan det samme som en ondsindet hacker, men vil aldrig anvende sin viden og sine evner til selviske formål.

Etisk er et princip, lige som troskab, lovlydighed og ærlighed: bryder du det én gang, om end en lille smule, så er det ikke bare kompromitteret, men fuldstændig ødelagt: du kan ikke stjæle en 50 øre, og sige: jamen jeg er ikke en tyv, det var kun 50 øre: i det øjeblik du tog 50 øre, er du en tyv. På samme måde vil jeg ikke være en etisk hacker hvis jeg skulle hacke dig. Nok om det.

Jeg ved ikke hvad du har imod mig. Jeg har mine formodninger. Jeg husker den første gang du blev sur på mig. Jeg reagerede på et indlæg fra nogen, hvor jeg skrev at ”det er nok John Hannover der ved mest omdet”. Jeg forstår til dags dato ikke hvorfor du blev sur, da du skrev ”du kender mig slet ikke”. Og nej, det gør jeg ikke. Jeg beklager hvis jeg har vækket indtrykket at jeg gør. Jeg aner ikke hvem du er, eller hvad du står for. Jeg kender ikke dit politiske ståsted, jeg aner ikke hvad dine hobbyer er, jeg ved ikke præcist hvad du beskæftiger dig med. Jeg ved ikke engang hvor i landet du bor, hvor gammel du er, om du har børn – så hvis jeg har vækket indtrykket at jeg kender dig, så er jeg virkelig ked af det. Det eneste jeg ville var at anerkende at du har -for så vidt jeg kunne bedømme det- en evne til at tale om det emne, der var på tale den dag. Jeg tror at denne hændelse nu er ca. 3, 4 år siden.

Om du kender mig, ved jeg heller ikke. Jeg har fra dag ét tilkendegivet at jeg sætter moral og etik højere end jura. Jeg er mig bevidst, at det ikke er den gængse tilgangsmåde i denne verden: mange mennesker antager at jura er den ypperste mulighed til at løse konflikter på. Dertil tillagt tror mange mennesker at regler er der udelukkede for at blive fulgt. Om det er sandt, vil jeg for nu lade ligge i midten.

Du har beskyldt mig ad flere omgange for at være højtidelig. Sidste gang du gjorde det, var fordi du i mine øjne lavede en sexistisk bemærkning, som jeg ikke brød mig om. Det har sikkert ikke bidraget til din mening om mig, i hvert fald ikke i positiv forstand. Men at kalde mig højtidelig, på baggrund af at jeg synes at etik og moral er vigtigere end jura, ville svare til at jeg kalder dig for dum og umoralsk, bare fordi du ikke deler min holdning. Det gør jeg ikke.

Lad mig slutte med at sige, at jeg tilslutter mig de mennesker, der har anmodet dig om at blive på Amino. Jeg realiserer mig at det kan ses som en modsigelse af min bemærkning ”gør det endeligt”, da du skrev at du ville opsige din konto på Amino. Jeg har også været lidt hurtigt ved at skrive det, og derved glemte jeg at uddybe, at jeg gerne ville af med en hadefuld tendens, som jeg føler du har lagt til grund i din kommentar mod mig. Din viden, om end det måske fra tid til anden virker lidt uddateret, er fænomenal, og absolut brugbar for mange erhvervsdrivende her i landet. Så jeg håber at du vil blive ved med at bidrage fagligt her på Amino.

Venlig hilsen

Albert

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej john 

Det bliver et kæmpe tab for amino, hvis og når du ike er her mere, så håber, at du ændre mening. 

Du ønskes god vind og held og lykke fremover.

Mvh Jesper 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 22:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Al ting har sin tid - god vind fremover.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 4. May 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kære John

 

Både os hos Amino og alle vores brugere er taknemmelige for al den viden, råd og de svar af høj kvalitet og professionalisme, som du har bidraget med gennem årene. Du har svaret på utallige spørgsmål og hjulpet mange iværksættere med at overkomme nogen af de bump som de har mødt på deres vej - for det er der ikke andet end at sige mange tak.

 

Det er ikke ok at komme med beskyldninger, som man ikke har belæg for, eller udstille dem på anden vis i offentligt et forum som Amino. I et forum som Amino kan man møde brugere med meninger og holdninger som er ulig ens egne. Det er også ok, men det skal aldrig gå hen og blive ubehageligt. 

Jeg er meget ked af den oplevelse, som du har haft for nylig, som gør at du ønsker at tage afstand fra Amino. Vi tager din feedback meget seriøst. Vores udvikler er i gang med at implementere en blokerings-funktion, som kan sikre at alle kan færdes trygt på Amino og fravælge de brugere de ikke ønsker at interagere med. 

 

Vi håber meget at denne funktion, kan give dig lysten tilbage. Du skal dog naturligvis have lov til at slette din profil, hvis det er det du ønsker. Send mig en mail på support@amino.dk, så skal jeg nok få kigget på det med det samme. Smile

 

De bedste hilsner

Emma J. Nørgaard

Amino

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)