Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aps indskud

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

True. Men det gør vel ikke noget. Jeg vil gerne betale SKAT over det, jeg tjener. Jeg får jo rigtig meget tilbage for det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk revision er normalt respekterede, så det lyder som noget kan være misforstået. Overvej dog så skattefri omdannelse med penge/værdier fra enkeltmands - det kan dansk revision sagtens gennemføre
Drop i alle fald at låne holding 40 t for at at fakturere et eller andet sjovt til 40 t fra EMV til holding - det er en dødsgang - men holding må naturligvis betale de 40 t det har lånt af dig privat, tilbage når drift har haft overskud nok til at fylde de 40 t retur i holding. Det kan være det som er forslaget måske

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil overveje om at droppe den faktura - bare for at undgå at nogen vil se skævt på det. ApS'en er oprettet, med penge som jeg først har udbetalt til mig privat, og derefter overført til holdingselskabets konto. Det er ikke så mærkeligt. Men sandsynligvis vil jeg droppe den faktura. For det kan sagtens tænke at jeg har misforstået det.

Tak, John.

Albert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

De penge du har udbetalt til dig selv fra EMV - har jo i sig selv ikke skat (med mindre du har VSO) for det er af overskud og ikke hvad du hæver

Dem har du lånt dit holding som jeg forstår det - Det kræver så blot et lille lånebrev på f.eks anfordring og en markedsrente du endeligt skal betale, da du ellers beskattes af den uden at have fradrag for den i firmaet (ofte 6-8%) du skatter med kapitalskat og firmaet har fradrag

De penge kan holding betale tilbage til dig når holding har fået udbytte nok op fra drift

Hvis de ikke er overført som et lån - men er overført som stiftelseskapital i holding selv - kan de ikke komme retur før du sælger holding eller lukker, og så er de skattefrie når du får dem igen (og du har fradrag som tab på aktieindkomst personligt hvis de skulle tabes)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)