Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en udvikler til startups

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Fra  NoAd Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i mange år arbejdet som hhv. leder og projekt leder i fintech branchen. Jeg løber ofte ind i situationer hvor der er et behov ift. en ydelse eller et tool som ikke er udfyldt. Jeg leder derfor efter en der har lyst til prøve at forfølge nogle af disse muligheder, muligheder som er for små til de store virksomheder og måske for komplekse til små startups. Jeg har drevet flere udviklings projekter fra start til slut, hvor der har været fokus på useability, stabilitet, hastighed, compliance og sikkerhed. Jeg har kendskab til både GDPR, PCI, EMV og mere eller mindre alle ISO standarter som har med elektronisk betaling at gøre. Jeg har selv kodet adskillige projekter igennem tiden, men det er ikke mine programmerings kompetencer jeg vil bidrage med, for de er ved at være lidt outdated, mine styrker er planlægning, strategi, kvalitetssikring, deployment, userinterface, compliance, funding og outsourcing (hvis vi skulle få brug for nogle kompetencer vi ikke selv har). 

Jeg tænker at følgende 3 sprog vil dække os godt ind: Solidity, HTML5, JavaScript

Hvis I vil vide mere om mig, kan i finde mig på linkedin.

Oplysninger på LinkedIn så i kan finde mig: Jan Bigum Warming (Director, Head of Card Brand and Processor Compliance)

Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Fra  NoAd Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu et hold på 3.

2 udviklere med erfaring både inden for fintech og AI, så nu mangler blot en dygtig grafiker.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)