Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til for sen indleveret årsrapport

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amino´er.

Jeg må starte med at ligge mig fladt ned på ryggen og sige at det bare ikke er godt nok fra min side. Jeg har forsømt mit ansvar i forbindelse med mit Holdingselskab og nu står jeg på yderste kant og har brug for en hurtig redning.

Jeg har fået en frist frem til 1/11 til at få styr på mine årsrapporter (ja det er i flertal). Hvorfor ved jeg ikke men virksomheden har været aktiv siden slutningen af 2018 og har dermed haft 2 regnskabsår som der ikke er indleveret årsrapporter på.

Jeg har brug for hjælp til dette - jeg har som sådan egentlig styr på regnskabsdelen - det er primært et holding så det er begrænset hvad der har været af aktivitet (dog har der været noget især i 2019). Jeg har brug for en revisor der vil lave en assistanceerklæring på disse to regnskaber så jeg kan få dem sendt ind.

Er der nogen revisorer - eller kender du måske en der vil hjælpe mig med meget kort varsel hører jeg rigtig gerne fra dig :)

Tak på forhånd.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal til en start være klar på, at IVS skal omdannes til ApS så der skal være indbetalt eller - fri kapital på 40.000 kr til det

1/11 er kort, så du skal ringe rundt og lede - da det her drejer sig om få dage desværre - Det handler om meget aktivt at ringe rundt og herunder være klar på, at det vil have sin pris i DKK

Det kan lyde lidt underligt det er 2 år - for uden regnskab for 2019 skulle dette være sket for længe siden, men -

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)