Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlandske medarbejder!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Kære alle på amino.

Jeg står i den situation at jeg har et byggefirma, som laver forskelligt byggeri for privatkunder. Jeg har en forretnings-partner, som har boet i Ukraine og har et stort netværk af håndværkere, som gerne vil til Danmark.

I første omgang skal jeg blot fast ansætte 2 og jeg har fundet to kandidater og alt er klart.
Jeg ved at jeg kan give dem en kontrakt på 34.000kr (Minumum) også kan de få arbejdstilladelse mener jeg det er.
Det er jo en meget høj løn, da den i virkeligheden kun bør være på 22.000kr
Hvordan kan jeg få dem til Danmark og udfører arbejde i min virksomhed(uden!) jeg SKAL give dem 35.000kr i løn.

Jeg tænker mere på alt det praktiske, som visum, papirarbejde og hvad der ellers kan komme.

Jeg ved at det er markant nemmere, når folkene er fra et EUland, men De folk jeg har set i Ukraine er bare perfekte.

Kan du enten hjælpe med løsning 1 som er 34.000kr kontrakten eller har du en anden løsning, så kontakt mig gerne!
På forhånd tak.

Mvh Bjørn.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bjørnen1212:
Det er jo en meget høj løn, da den i virkeligheden kun bør være på 22.000kr
Hvordan kan jeg få dem til Danmark og udfører arbejde i min virksomhed(uden!) jeg SKAL give dem 35.000kr i løn.

Det korte svar at det kan du ikke lovligt, hvis arbejdstager skal ind Danmark på den såkaldte beløbsordning, som iøvrigt er ca 37.000 / måned.  Det lyder jo lidt besynderligt at du kun vil betale dem 22.000,00 DKK/ måned. - hvor mange danskere kan du få til at arbejde for den løn ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)