Ja, præcis. Det er jo ikke rigtig relevant i forhold til det indledende spørgsmål. :)
Spørgsmålet er, om GLS/Bring kan afvise erstatning for en bortkommen pakke, som de afleverer ved kundens adresse, uagtet at de har skrevet til kunden, og oplyst denne om at de afleverer pakken i en pakkeshop. Normalt ville de skulle betale erstatning, men fordi kunden indledningsvis bad om at få pakken leveret til døren, så afviser de det nu.
Og sagen er så, at kunden efter første aftale laver en ny. Men den nye aftale er bare ikke juridisk gældende mener GLS/BRING, hvilket i vores øre lyder meget mærkeligt.
Mvh.
RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk
Og sagen er så, at kunden efter første aftale laver en ny. Men den nye aftale er bare ikke juridisk gældende mener GLS/BRING, hvilket i vores øre lyder meget mærkeligt.
enig - kunden har ikke en dum sag og kan få forbrugerombudsmanden ind hvis det er en privat
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Selvom GLS valgte at betale erstatning, vil du aldrig få det fulde beløb men kun en brøkdel, da fragtfirmaers erstatning iht. fragtbetingelserne ofte er på omkring 80 DKK pr. kg.
Har du brug for et juridisk råd, kan du spørge hos advokat firmaet Iuno der har speciale i transport ret. Prøv at kontakte Aage Krogh