Hvis en webshop-kunde fortryder sit køb (han har betalt for en vare + fragt) og sender varen tilbage i så brugt stand, at den er blevet værdiløs, så får kunden ikke pengene for varen tilbage. Men hvad med den fragt, han har betalt for - skal eller skal han ikke have de penge tilbage?
Det afhænger af om du i dine betingelser hr helt klart, at kunden betaler for retur (fra da han jøbbte) Sådan noget med vlærdiløs vil let føre til ballade (forbrugerombudsmand osv osv - men klart er er den brugt så den er værdiløs virkeligt så er det jo det du vil sige - regn bare med risiko for en mængde bøvl
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Hej John Hannover. Vi fik ikke rigtig svar på vores spørgsmål, som ikke handlede om returfragt (det har vi gjort kunden opmærksom på i vores handelsbetingelser, at han selv skal betale i tilfælde af fortrydelse), men tak alligevel.