Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Er der nogle herinde, der har mulighed for, at hjælpe mig i forhold til en ide jeg har ang. en hjemmeside og evt. firma? Jeg har brug for en person, at sparre med, da jeg sidder lidt fast. Vh Kamilla, f.1977

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du sidder fast med?

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til skrive en mail til mig på info@vkmmedia.dk, så skal jeg nok komme med nogle gode råd m.m.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Fra  designcoach.dk Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Sparring til iværksættere, der sidder fast, og få dem til at rykke med deres virksomhed, er mit speciale. Hvis du har brug for en snak nu og her, er du velkommen til  benytte dig  af mit tilbud med en times gratis konsultation. Se kontakt oplysninger på https://designcoach.dk/

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla,

Jeg vil gerne høre mere om hvad det er du søger sparring til fordi jeg har en del erfaring med at hjælpe iværksættere/selvstændige gennem mit arbejde.

Du er mere end velkommen til at sende mig en pb eller en mail på Mathiasaslak@startupcentral.dk 

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels, Undskyld, jeg ikke har svaret før nu. Jeg mangler nok en til, at se på det jeg har lavet og, som kan evaluere inden jeg sender fx en hjemmeside ud. Jeg bruger simplesite.dk til, at lave hjemmeside, da det er forholdsvis let. Jeg har prøvet med Word Press, men det fik jeg aldrig lært ordentligt, men gjorde nogle forsøg. Det var lidt om, hvad det drejer sig om. Laver du hjemmesider eller? Fortsat god dag! Vh Kamilla 

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej VKM, Jeg har kigget på din hjemmeside. Der er blandt andet en kontakt-side, men man kan IKKE kontakte. Jeg får så mange mærkelige henvendelser i min mailboks af og til og jeg tænker ofte lidt nærmere over, hvem jeg skriver og svarer til. Nu, hvor du er sådan lidt vel meget anonym, så vil jeg hellere bare skrive her, hvis ok. Vh Kamila 

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Angela, Tak for dit svar! Jeg kigger lige på din hjemmeside. Det lyder spændende

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i gang med en større ombygning af min hjemmeside, så jeg beklager hvis du ikke har kunne kontakte mig. Hvis du er interesseret, er du velkommen til at ringe til mig på 31 35 51 57

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, Tak for det. Det lyder, som en god mulighed for sparring. Jeg skriver en mail. Vh Kamilla 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)