Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rette fejl i årsopgørelse for 2018 og 2019...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har udfyldt min årsopgørelse med oplysningerne om mit lille firmas omsætning.

Der har jeg så måske de sidste år 2018 og 2019 misforstået rubrik 325+327 hvor jeg har indtastet hele mit firmas indtægt og ikke trukket udgifterne fra.

Er det noget jeg kan gå tilbage og rette?

Har netop de år undret mig over jeg ikke fik så meget tilbage i skat som normalt selv om overskuddet var næsten det samme alle årene.

Er det en fordel at oplyse den slags regskabsoplysninger selv om jeg kan slippe da min omsætning er under 300000,- og i såfald hvordan ved skat så om jeg har betalt for meget og skal have penge retur eller betale mere?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Indy:
Har netop de år undret mig over jeg ikke fik så meget tilbage i skat som normalt selv om overskuddet var næsten det samme alle årene.

De rubrikker indgår ikke i SKATs  skatteberegning. Beskatning af dit firma sker på baggrund af de oplysninger som du har indtastet i rubrik 111 eller 112.

Og ja du burde kunne ændre data i de tidligere selvangivelser ved at logge ind på SKAT og vælge skatteopgørelsen fpr de to pågældende år.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du beskattes af hvad du har angivet i overskud i 111. 325 og 327 er alene regnskabsoplysninger som ikke påvirker skatten, så det er ikke årsag til at du ikke fik så meget skat tilbage, for den har været på basis af 111 som jeg går ud fra du har angivet som årets resultats

De to andre rubrikker kan du ændre ved at gå i de to års oplysningskema, de er begge tilgængelige når du logger på skat, men det vil ikke som sådan ændre noget

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)