Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der brug for det ??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

jeg går og tænker på at starte en lokal forretning (hunde salon) og evt lidt salg af tilbehør/foder..jeg kan se når jeg søger på nettet at der ingen er i mit område ..30km til nærmeste 

hvordan kan jeg finde ud af om der er brug for det ?

laver man er spørgeskema eller lægger opslag ud på FB i de lokale grupper?

jeg har det meste udstyr og kan godt klippe, jeg har klippet hunde på hyggebasis(gratis) i 15 år ..dog er jeg ikke udannet

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver: ikke udannet

Du mener formodentlig: ikke uddannet

Det ene er faktisk værre end det andet synes jeg - 🤓😷😁

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 7. Oct 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig ...jeg er faktisk dannet 😉😂😂

jeg retter det 👍

Tilmeldt 7. Oct 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå det kan jeg så ikke ... men I forstår sikket alligevel 👍

Tilmeldt 7. Oct 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er taknemmelig for at kunne få hjælp med en enkelt stave fejl men er der ikke nogen der kunne hjælpe med mit spørgsmål ?

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Feb 21
Indlæg ialt: 5
Fra  Amitie.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg tænker det vil være en start at lave et opslag på lokale Facebookgrupper og tilbyde din service. Så kan du i første omgang se hvad der rør sig af interesserede.
vh.
Lukas
Tilmeldt 7. Oct 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lukas 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste test du kan lave, er at forsøge at sælge dine ydelser. 

Folk har det med at synes at det er en god ide, og tilkendegive at de gerne vil benytte ydelsen, når de besvarer et spørgeskema. Hvem vil ikke gerne have flere valgmuligheder? Men når det så kommer til at rent faktisk lægge en bestilling eller ordre, så sidder pengene noget stramt i lommen. Derfor synes jeg ikke at spørgeskemaer er specielt værdifuldt når det drejer sig om at finde ud af om en forretningside kan bære i virkeligheden.

Prøv det af eks. ved at tilbyde klipning hos dig selv, eller evt. hos kunden. Når du når en kritisk masse af kunder (gerne faste som kommer igen), så kan du overveje at bruge penge på lokaler. Leje af lokaler kan være dyrt, både i opstart, og løbende leje, men du kan også risikere at du skal binde dig for en fast periode, som kan være dyr at komme ud af. 

Tilmeldt 7. Oct 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten 

tak for dig svar ...det er sådan at jeg har alt udstyr og har lokalet herhjemme ..så ingen start udgifter og de hunde jeg klipper nu er kommer ret fast men det er jo også ret billigt ...så er det vel bare at komme igang alt det jeg kan ved siden af mig job ...men jeg skal vel have et CVR nr ...starter jeg med at lave en hobby virksomhed ? Eller en enkeltmands virksomhed

Fra Thisted
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 16
Fra  Solvex IT ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej QuenAdiana

Jeg har ikke speciel kendskab til din brance, men jeg tænker du står med et rigtig godt udgangspunkt:

 

- Du har alt nødvendigt udstyr

- Du har et lokale der kan benyttes

- Du har 15 års erfaring

og

- Der er ingen konkurrenter inden for 30 KMs afstand.

Det lyder som en fornuftigt udgangspunkt!

 

Men hvis du så gerne vil prøve markedet af, så behøver du ikke at blive momsregistreret før din omsætning runder kr. 50.000,-. Du vil herved kunne købe dig lidt tid, for at se om du kan skaffe de kunder der skal til., Og derved få et lidt bedre beslutningsgrundlag, for om du skal gå videre med hundesalonen.

Se evt. mere her: https://www.startinfo.dk/hvordan-faar-jeg-et-cvr-nummer

Held og lykke med projektet, og jeg håber du vil lægge en opdatering her på tråden, når du har truffet din beslutningSmile

 

P.S.: Hvor er det henne i landet?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)