Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brexit 2021 UK - Skal man have en registeret virksomhed for at kunne sælge på Amazon UK

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen, 
Jeg har lige et kort spørgsmål vedr. Brexit og hvad man lige skal forholde sig til som amazon sælger. 
Jeg ville lige høre om det er en nødvendighed at registere sig som virksomhed i UK for at fortsætte sit handel i UK? eller kan jeg bare fortsætte med mit Danske CVR nummer? - Jeg har self også et VAT nummer. OBS mine varer krydser ingen grænser dvs. at produkterne jeg køber er i UK og sælges derfor også i UK. 

Tak på forhånd!! :-) - God dag

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sen112:

Hej Allesammen, 
Jeg har lige et kort spørgsmål vedr. Brexit og hvad man lige skal forholde sig til som amazon sælger. 
Jeg ville lige høre om det er en nødvendighed at registere sig som virksomhed i UK for at fortsætte sit handel i UK? eller kan jeg bare fortsætte med mit Danske CVR nummer? - Jeg har self også et VAT nummer. OBS mine varer krydser ingen grænser dvs. at produkterne jeg køber er i UK og sælges derfor også i UK. 

Tak på forhånd!! :-) - God dag

ja køb i UK og salg i samme land vil kræve virksomhed i UK som jeg ser det - og den skal jo så være UK momsregistreret - jeg mener ikke du efter efter hard brexit vil kunne have DK virksomhed med bare UK moms, hvis varen skal kunne sendes fra UK til slutkunde i UK vil der skulle UK moms på - og jeg formoder det bliver som USA der også kræver et USA LCD eller tilsvarende for ordentligt at sælge fra usa til usa

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay Tak! :-) Jeg ville lige lave lidt mere research for at være 100% sikker inden jeg bare skifter marketplace 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver nu ikke en virksomhed i UK at handle der. En momsregistrering kan gøre det. Prøv at google "non-resident VAT trading".

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Jeg har nemlig et VAT nummer som er lavet gennem HMRC :-) Vil det så mene at det ikke er nødvendigt for mig at oprette en virksomhed i UK? 

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Jeg har nemlig et VAT som er lavet gennem HMRC :-) Vil det så mene at det ikke er nødvendigt for mig at oprette en virksomhed i UK? 

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Jeg har nemlig et VAT nummer  :-) Vil det så mene at det ikke er nødvendigt for mig at oprette en virksomhed i UK? 

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Jeg har nemlig et VAT nummer gennem HMRC  :-) Vil det så mene at det ikke er nødvendigt for mig at oprette en virksomhed i UK? 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)