Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referencer søges til lille nyopstartet animationsvideo virksomhed

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne egentlig være spændende at høre om nogen af jer her i tråden eller jer der følger tråden - har bestilt en video - og om I har modtaget det I skulle?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også et meget flot tilbud - 1999,-

Sådan startede jeg også selv, og Amino var én af katalysatorerne bag opstarten. Fik 12 ordrer herinde fra med at lignende opslag. 

MEN!

Det er ekstremt svært at overholde deadlines, når man får mange ordrer på én gang - og man kun er sig selv; en teenager med en god idé til en lille forretning (for mit vedkommende). 

Derfor:

Hav tålmodighed og accepter "dårlig service", når prisen er så ekstremt lav. Ligesom med RyanAir - hvis jeg betaler 49,- for en tur til London, så er det fint, at mine knæ er max pressede, jeg er dødsens tørstig, når jeg kommer frem og at jeg skal gå 7-8 kilometer fra ankomst til terminal :)

Ellers brug en som Kristian Ole, Webdwarf eller mig selv, der tager 5-10x prisen, men leverer kvalitet til tiden. 

Held og lykke med iværksætterkarrieren, Vibæk 99!

/Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

De gange vi har booket hos Ryanair er vi kommet frem - og i 99% af tilfældene til tiden.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)