Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nul kunder i hurtigt voksende branche - folk bruger mig, men gider ikke at betale?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 20
Indlæg ialt: 25
Fra  Academic-M Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er lidt svært at præcisere. Jeg ligner ikke en lektiehjælper=studerende, men heller ikke en lærer med mange års erfaring og kundestøtte, som kan noget særligt.
Hun henviste mig til en hjemmeside, som hun selv opfatter som professionel godiskolen.dk
Prisen er 1000 kroner.
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Tror du bruger alt for meget energi på problemet i stedet for løsningen.

Du beskriver hele tiden hvordan det udvikler sig til, at du ender med at arbejde nærmest gratis. Det sker kun fordi du acceptere det, løsningen er at sætte pris på dig selv og stå fast på din værdi.

Kræv din betaling, både som ansat og som selvstændig. Lang de fleste vil ikke betale hvis de langsomt men sikkert kan drage nytte af din ydelse uden at komme til lommen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig gerne en PB med din hjemmeside. Jeg vil gerne give feedback - såfremt du har lyst vel at mærke. Jeg vil give feedback i form af udstråling af hjemmesiden og funktionalitet generelt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du bruger meget energi på, hvad andre gør, mener, tager, synes, vil, ikke vil osv.

Det lader ikke til, at du har en bestemt målgruppe? 

Og hvis målgruppen er gymnasieelever eller handelsskoleelever, så er det næppe eleven selv, du skal målrette dig, men nærmere deres forældre. For eleverne vil ikke bruge deres sparsomme SU og lommepenge fra et bijob på lektiehjælp, er min teori. Det er jo kun 5-6 timers undervisning, før der er røget 2.000 kr på en mdr.

Det kunne være interessant at se din hjemmeside, for jeg er sikker på, at fejlen/årsagen til manglende henvendelser ligger der. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 25. Nov 20
Indlæg ialt: 25
Fra  Academic-M Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig.

På en arbejdsplads, når jeg sætter foden ned - bliver jeg bedt om at takke ja til det tilbud eller lade være (ikke en fyring, men "døren er altid åben").
I 2019 gik konflikten omkring manglende løn hos mig og mine kolleger endda så vidt, at vi skrev til undervisningsministeriet. Skolelederen på friskolen sagde selv op, inden bestyrelsen nåede at fyre ham. Ved hjælp af fagforeningen lykkedes det mig at få lidt af den tilbageholdte løn, men skolelederen nåede at bortvise mig inden han gik af. På hans plads kom stedfortræderen, som heller ikke ønsket at genansætte mig, selvom fagforeningen insisterede.

Med private er det endnu nemmere - hvis du ikke gider gratis, så smutter vi (og spreder dårligt omdømme).
Tilmeldt 25. Nov 20
Indlæg ialt: 25
Fra  Academic-M Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er korrekt. Jeg er nået til en meget presset økonomi, og det resulterer i ekstra selvrefleksion plus manglende fokus.

Egentlig har jeg målrettet mig elever i grundskolen, som skal op til eksamen. Jeg havde dog fat i egne elever fra erhvervsskolen, fordi jeg tænkte det vil være nemt at starte der (uofficielt), hvor de kender mig og mine kompetencer.
Disse elever har jeg haft kontakt til via sms og mail (med deres tilladelse), de fleste er 18 og har et job. De pressede prisen ned til 100 kr. per time og jeg sagde ja, men ingen har booket tid til sidst (selvom jeg kom med forslag om konkrete datoer). Det var ønsket om at få timer hist og pist helt gratis. Jeg får stadig sms'er fra dem (om jeg har mon skiftet mening og vil alligevel "hjælpe").


Min hjemmeside er academic-m.dk Jeg har lavet den selv, fordi budgettet var stramt.
Tilmeldt 25. Nov 20
Indlæg ialt: 25
Fra  Academic-M Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Har udfyldt og sendt formular.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Misery-mis:
Det er korrekt. Jeg er nået til en meget presset økonomi, og det resulterer i ekstra selvrefleksion plus manglende fokus.

Egentlig har jeg målrettet mig elever i grundskolen, som skal op til eksamen. Jeg havde dog fat i egne elever fra erhvervsskolen, fordi jeg tænkte det vil være nemt at starte der (uofficielt), hvor de kender mig og mine kompetencer.
Disse elever har jeg haft kontakt til via sms og mail (med deres tilladelse), de fleste er 18 og har et job. De pressede prisen ned til 100 kr. per time og jeg sagde ja, men ingen har booket tid til sidst (selvom jeg kom med forslag om konkrete datoer). Det var ønsket om at få timer hist og pist helt gratis. Jeg får stadig sms'er fra dem (om jeg har mon skiftet mening og vil alligevel "hjælpe").


Min hjemmeside er academic-m.dk Jeg har lavet den selv, fordi budgettet var stramt.

Først og fremmest er det aldrig en god ide, at prøve at presse nogle til at købe undervisning. Og for personer på 18 år, der er 395,- kr i timen mange penge. Det er altså 4-5 timers hjælp om mdr for deres løn på et studiejob eller SU + studiejob. Der er fester, tøj, restauranter og det at være ung vigtigere i deres øjne end lektiehjælp.

Altså din hjemmeside er usynlig på Google, og du har rigtig mange store og etablerede konkurrenter. 

Hvis du laver søgningen "online privatundervisning" - som du selv skriver på din hjemmeside, så er resultat 2 et firma, som tilbyder dette fra 100,- kr og op. Dvs hvis din hjemmeside ligger på side 2 eller 10, så bliver den næppe fundet.

Du burde overveje at lave en blog eller guide, hvor du kan give gode råd, således de besøgende kan læse mere omkring din service og få tillid til dig. Hvorfor skal jeg vælge dig fremfor de flere hundrede andre alternativer på markedet?

Lav nogle guides f.eks "Sådan forbereder du dig nemt til privatundervisning online" eller "5 ting du skal have styr på, hvis du skal undervises privat online" eller "Ekstern undervisning under corona er nemt og lærerigt" mm. Der er masser af muligheder for at skrive gode og informative artikler og guides, uden at det koster kunder.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Misery-mis:
Jeg er enig.

På en arbejdsplads, når jeg sætter foden ned - bliver jeg bedt om at takke ja til det tilbud eller lade være (ikke en fyring, men "døren er altid åben").
I 2019 gik konflikten omkring manglende løn hos mig og mine kolleger endda så vidt, at vi skrev til undervisningsministeriet. Skolelederen på friskolen sagde selv op, inden bestyrelsen nåede at fyre ham. Ved hjælp af fagforeningen lykkedes det mig at få lidt af den tilbageholdte løn, men skolelederen nåede at bortvise mig inden han gik af. På hans plads kom stedfortræderen, som heller ikke ønsket at genansætte mig, selvom fagforeningen insisterede.

Med private er det endnu nemmere - hvis du ikke gider gratis, så smutter vi (og spreder dårligt omdømme).

1) Det lyder ikke som andre "professionelle" sætter ligeså meget pris på dig som du synes de burde. Når du bliver behandlet som du gør må der være en grund til at dine ledere mener at de kan gøre det. Hvis du er brutalt ærlig med dig selv hvad er så grunden? Kig indad!

2) Dit produkt er for dårligt. Du har russisk baggrund, så du kommer aldrig til at konkurrere på lige fod. Afhængig af en opgave vil du være bedre eller dårligere, og du har valgt at sælge et dårligere produkt til lavere pris.

Du er speciel - hvorfor sælger du ikke Russisk lektioner til folk der studerer Russisk sprog/historie/......?

Skriv om hvad er gør dig bedre end konkurrenterne, og hvis du ikke kan gøre det så er der ikke et tilstrækkeligt marked for dig.

PT er det marked du er inde i faldet med ca 90% så måske gør du det slet ikke forkert, men på det forkerte tidspunkt

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med WalterBP og med BroncofanDK - selvom begge reaktioner ikke har noget med hinanden at gøre.
Kender du til Jim Collins' Hedgehog Concept? 
Prøv at finde ud af, hvilke ting du er virkelig, virkelig glad for. Det må gerne være flere ting. Dernæst finder du ud af, hvad du er god til. Og til sidst hvad du kan tjene penge på.
Sammenlign de tre lister, og se, hvad der står i alle tre lister - og sats på det!
For at hjælpe dig på vej, så giver jeg dig lige min Hedgehog Concept:
Jeg er vild med IT, film, musik, sprog, coaching og spise pizza.
Jeg er god til IT, coaching, sprog, spise pizza, oprydning (når jeg gider), og havearbejde
Jeg kan tjene penge på IT, aktier, blogge, videoer, at være bogforfatter

Kan du se pointen? IT står i mine tre lister. Se nu på dette billede ... Derfor koncentrerer jeg mig primært på IT. Det vil ikke sige at jeg overhovedet ikke rører ved de andre ting.

I øvrigt kan jeg absolut anbefale bogen, hvor dette Hedgehog Concept stammer fra: Good to great.

Albert

PS Jeg synes at dit skriftlige danske er rigtig god. Jeg leder ikke efter fejl, men har heller ikke opdaget nogen. Jeg kan ikke vurdere dit mundtlige danske, da jeg ikke har set din video.

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)