Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på landingpage for E-bog - Samt søger grafisk/frontend freelancer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 11:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg er netop ved at færdiggøre min bog omkring projektledelse, og er i den forbindelse ved at lave en landingpage for salget af bogen. Jeg ville derfor høre om I ville være så gode at give mig nogle tips til forbedringer til siden? Er der noget indhold som mangler? Er der for meget indhold? osv. 

Linkhttps://blivprojektleder.dk/effektiv-projektledelse/

Se gerne bort fra den blå købsknap i toppen, det er en test af et modal checkout, som jeg ikke har fået til at virke endnu, det bliver erstattet med de hvide knapper i stedet. Se også gerne bort fra testimonials, på nær designet, da jeg først skal til at indhente dem nu her.  

Jeg er ikke super dygtig til design, derfor vil jeg også gerne have tips til en god freelancer som lige kan give siden en gennemgang og rette de sidste ting til. Kender I en god designer/frontend/grafiker der kan hjælpe med det? 

På forhånd mange tak :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 12:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg har kigget på din side med en tekstforfatters øjne, og her er der altså mulighed for forbedring :-)

Teksten er spækket med kommafejl, hvilket får dig som afsender til at fremstå uprofessionel. Det skal du som minimum ha' rettet.

Det er heller ikke en tekst, der sælger. Det starter allerede i overskriften, som er diffus og upersonlig, og fanger den ikke, så risikerer du altså, at folk smutter med det samme. 

Jeg vil anbefale dig at få hjælp fra en erfaren tekstforfatter til at konverteringsoptimere din landingsside, og her vil jeg selvfølgelig anbefale mig selv :-)

Jeg er super god til at skrive, så det sælger, og jeg har styr på grammatik og kommatering. Jeg har lavet masser af landingssider, og jeg kan også hjælpe med input til det visuelle. 

Send en mail til kirstine@marketingmedmere.dk hvis du vil høre mere. 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 12:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirstine 

Perfekt, tak for det, det er noteret. Men du må gerne komme med et overslag på hvad du skulle have for at gå siden igennem og komme på en ny tekst hvis det er, og sende det til mark@blivprojektleder.dk - det kunne sagtens blive aktuelt. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 12:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får en mail om lidt :-)

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Tilmeldt 27. Oct 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan virkelig godt lide designet. Så dejligt arbejde.
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)