Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor findes de bedste fabrikker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jul 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har idag tidligere nævnt, at jeg gerne vil starte mit eget brand. Og jeg har læst på hvad mange har skrevet, og nej, jeg er slet ikke gået igang endnu. Bare herinde på amino, kan jeg se at der mange unge, som bare har lavet fx en trøje med deres navn, på en basic hvid trøje, hvilket jeg ikke syntes er særlig fedt. Men jeg er igang med at opsætte planen, for hvordan man muligvis kunne starte et mærke op. Og jeg er begyndt at kigge på fabrikker, der kan producere tøj. Jeg tænker selv noget Portugal, da jeg gerne vil holde mig inden for EU. Men hvad tænker i andre?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Du siger du vil findes de bedste fabrikker men jeg ved ikke lige hvad type tøj del er det du vil have lave for de bedste arbejder næste alle sammen med få ting

samt de bedste vil også have miste 1000 stk af hver fave. og størles.. så ved minder du har masser af penge til det så er det ikke den vej du skal gå.. 

Start med at finde en minder fabrik der kan lave det du ønsker også minder production.. 

Tilmeldt 9. Jul 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du da lige i tankerne:) Jeg tænker jeg vil starte med måske 10 eller kun 1 t-shirt, og så satse på t-shirts i et stykke tid, og så derefter måske udvide

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

simon02f:

Hvad har du da lige i tankerne:) Jeg tænker jeg vil starte med måske 10 eller kun 1 t-shirt, og så satse på t-shirts i et stykke tid, og så derefter måske udvide

Du mener det ikke seriøst? Drop det, før du har tabt alle dine penge.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon

Dit spørgsmål svare til at spørge hvad er den bedste bil.

Hvad der vil være den bedste leverandør for dig afhænger jo af et utal af faktorer, så det er umuligt at svare dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

simon02f:

Hvad har du da lige i tankerne:) Jeg tænker jeg vil starte med måske 10 eller kun 1 t-shirt, og så satse på t-shirts i et stykke tid, og så derefter måske udvide

Hvis du gå til de stor og bedste fabrikker vil de have du laver 1000 stk af hvid S og 1000 stk af hvid M, L, XL, og der ude af.. og det er hvis de er sød ved dig.. 

da min kone start var det en kamp at få lov med så små oplæg. der var det 5000 stk... tro vores første bestillig var på 500.000 stk. kan godt være vi fik en god stk pris men glem alt om at tage de stor når du ikke vil have flere så find det lokale trykkeri der er nok biller for dig. 

ellers må du op i seriøs tal.. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)