Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering af udlejning af IT udstyr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino,
Jeg er 20 år, og har startet min egen virksomhed som udlejer -og sælger IT-udstyr. Mange virksomheder foretrækker udlejning, da det ikke låser deres penge.
I øjeblikket finansiere jeg selv alle mine udlejningskontrakter igennem mine salg, så det låser mine penge i stedet. Er der nogen som kender en virksomhed, som kan hjælpe mig med at finansiere disse kontrakter.

En typisk kontrakt vil være: månedlig leje på omkring 3000-8000 kr. over en bindingsperiode på 2 år. Kontrakter indgås med solide selskaber med +30 ansatte. Værdien af det udleje mellem 100.000 til 300.000


Det kunne måske også være en mulighed, at jeg selv finasierer kontrakten, og så herefter sælger den til tredje part? Så tredje part får den faste månedlige leje, og min virksomhed får et hurtigt kontant udbetaling for kontrakten, som vil gøre at min virksomhed kan vækste hurtigere.

Jeg frem til at høre foreslag og råd!
Tusind tak på forhånd.

Venlig hilsen,
Gustav Clausen





Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville i første omgang tale med min egen bank, og høre hvad de siger. Ikke at jeg påstår at de fleste banker har visionære evner, så tænker jeg at de fleste rådgivere nok kan give deres besyv, og tage det som udgangspunkt i min idéudvikling.
I øvrigt: hvad bygger du din påstand på, at mange virksomheder foretrækker udlejning? Er det noget du har undersøgt grundigt, og kan du dokumentere det?

Albert

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)