Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og mangler en webshop, som skal kunne noget lidt specielt.

Det skal være sådan at man kun kan handle hvis man er blevet medlem på shoppen, men selvfølgelig stadig se priserne selvom man ikke er medlem.

Kunne være super fedt hvis der var nogle som kunne komme med en god pris på sådan en løsning.

Hilsen Jesper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke shop systemer har du kigget på? De fleste systemer kan sættes op så man ikke kan lave guest checkout, men skal oprette en bruger først. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 51
Fra  Koala Media Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig på WordPress og WooCommerce! Det er gratis og der er en masse løsninger du kan bruge til det formål.

Designer på Klan.dk og shoppetur.dk!

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Du må ikke starte en webshop uden at have overvejet https://www.shoporama.dk/ - Jeg ved dog ikke om det kan klare medlemsdelen.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det er ikke noget problem at tvinge kunden til at være oprettet som bruger før de køber. Jeg kan hjælpe dig med sådan en løsning og stå for det hele så du får en færdigleveret webshop. Skriv til mig på peter@indexed.dk eller ring på 28 43 42 39 for at høre mere

mvh. Peter

indexed.dk

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det kan en DanDomain Webshop klare ud-af-boksen med vores B2B modul, som vil kunne bruges til at styre det, du beder om her. 

På den måde får du al funktionaliteten, som du skal bruge, uden at skulle bøvle med WooCommerce, forskellige open-source moduler og alt det andet rod 😉

Læs mere her: https://dandomain.dk/webshop/overblik og så er du velkommen til at kontakte mig på ace@dandomain.dk eller tlf. 8777 9045 hvis du vil vide mere om, hvordan du kommer i gang med det 👍

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 28. May 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lost in Space medier er virkelig dygtige anbefalede dem til min svoger i MR maler og de er blevet virkelig glade for den du kan kontakte dem på telefon 50207010
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg kender en der sagtens ville kunne lave den slags webshop du søger, skriv gerne til min private mail matiaschazthomassen@gmail.com

M
vh Matias

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)