Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame i postkasse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino.

Jeg har i dag siddet og tænkt over at lave nogle flyers med en rabatkode, og ligge i postkasser i ungdomsboligere, da det der min målgruppe er. 

Må jeg godt det, er der regler mod reklame på den måde, eller er det tilladt, så længe der ikke er reklame nej tak på postkassen?
Nogle der har erfaring med den slags reklame, konvetere det, eller er det "spild" at bruge penge på at få lavet flyers?

VH

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du gerne når du respekterer reklame nej tak

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Det må du gerne når du respekterer reklame nej tak

vh John Hannover



Som altid, tak for det hurtige svar Big Smile
Ved du om det noget der konvetere, eller om det bare er spld af både tid og penge at bestille flyers til?

VH

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RasmusV1:

Cookie - John Hannover:

Det må du gerne når du respekterer reklame nej tak

vh John Hannover



Som altid, tak for det hurtige svar Big Smile
Ved du om det noget der konvetere, eller om det bare er spld af både tid og penge at bestille flyers til?

VH

  Der er masser som tjener på flyers - at tro,at alle unge (som ofte slet ikke har hus) kun bruger sociale medier, viser total mangel på kendskab til virkeligheden. Der er en grund til  at ex ejendomsmæglere og mange andre, kommer med husstandsomdelt materiale - de har faktisk checket effekten
Om det virker - afhænger ofte af om du får fanget læseren hurtigt - men de fleste skimmer jo det som er i postkassen - og husejere er ofte glade for tilbud
Kan du så målrette det endnu mere til hver - vinder du mere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

RasmusV1:

Cookie - John Hannover:

Det må du gerne når du respekterer reklame nej tak

vh John Hannover



Som altid, tak for det hurtige svar Big Smile
Ved du om det noget der konvetere, eller om det bare er spld af både tid og penge at bestille flyers til?

VH

  Der er masser som tjener på flyers - at tro,at alle unge (som ofte slet ikke har hus) kun bruger sociale medier, viser total mangel på kendskab til virkeligheden. Der er en grund til  at ex ejendomsmæglere og mange andre, kommer med husstandsomdelt materiale - de har faktisk checket effekten
Om det virker - afhænger ofte af om du får fanget læseren hurtigt - men de fleste skimmer jo det som er i postkassen - og husejere er ofte glade for tilbud
Kan du så målrette det endnu mere til hver - vinder du mere

vh John Hannover



Mange tak igen, jeg synes også det virker som et svar uden nogen viden inden for området. Jeg er sikker på det kan give besøgende og nok også konvetere til salg, så synes dit svar passer godt med det jeg tænker.
Jeg fik selv sådan en flyer i dag, og har selv kigget hjemmesiden på den flyer, og tænker hvis man bestiller f.eks 1000 flyers, og kun fokusere på ungdomsboliger, så tager det ikke meget tid at komme af med dem (hos mig bor der ca: 140 med alle postkasser samlet sammen).

VH

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det helt afgørende er - at du - hurtigt - fanger den unges blik med din flyer - Du skal tænke på de/vi ser 1000 vis at ting over nettet og de ryger lige igennem
Der den type medier og SEO betyder meget, er i forhold til nogen der søger en maler, tømrer, IT person osv - Der flyers virker er ved at gøre dem opmærksom på noget de ikke havde tænkt på, men som de med det samme kan se - de godt kunne bruge faktisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo prøve, at lave en unik rabatkode i dine flyers og så teste det af i ét område. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din målgruppe kun er 140 personer, skal dit tilbud være virkelig godt og meget konkret, hvis du skal måle en effekt.
En god konverteringsrate vil ligge på 1-2%, så du vil altså få mellem 1 og 3 salg, hvis det går rigtig godt.

Du skal være opmærksom på, at dit tilbud vil blive sammenlignet med tilsvarende, så hvis du ikke er billigst på en sammenlignelig vare eller ydelse, så reklamerer du i virkeligheden for din konkurrent, som dukker op, når man sammenligner priser.

Find også noget helt særligt, som adskiller dig fra dine konkurrenter. Ude på landet, er det f.eks. et argument, at man selv bor i lokalsamfundet. 

Og sørg for, at din flyer skiller sig positivt ud. Igen, når det kun er 140 stk. det drejer sig om - hvad så med at klistre en lille pose slik eller et stykke chokolade på - ét eller andet, som giver mening i forhold til det, du sælger.

God vind. 

Hans

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)