Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis 360° SEO Analyse

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Det er jeg utrolig glad for at høre, jeg har sendt dig en mail :)

Venlig Hilsen

Nicolai Clausen

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skyline Card,

Tusinde tak for interessen & din besked :) 

Jeg har lige statet med at køre din hjemmeside igennem et hastigheds tool, forsiden har en fully loaded time på 7,8 sek hvilket meget langsomt & har en total page size på 3,48 mb hvilket er højt. Dette kan dog hurtigt rettes op hvis du installerer WP Rocket samt Webp Converter for media. først nævnte er et utrolig annerkendt hastighedsoptimerings tool & sidst nævnte et et billede komprimerings tool som ændre dine jpg & png billeder til webp du vil kunne reducere dine billeders size med 75% ish, ved at bruge dette tool, smat få en fully loaded time på 2 sek. ish.

Når siden er hastighedsoptimeret vil jeg anbefale dig at gå igang med følgende:

1: opret dig hos Google My Business, krak, degulesider ect.

2: glem alt om at rangere højt på fokussøgeordet visitkort, gå istedet efter "longtail søgeord" her er konkurrencen langt mindre & du har mulighed for at rangere godt på søgeord så som: visitkort størrelse, visitkort skabelon, visitkort design, lav visitkort, lav dine egne visitkort ect. der findes flere end 800 af disse longtail søgeord som har fra 10 til 700 månedlige søgninger & det er bestemt muligt for dig at rangere på disse søgeord.

3: Jeg vil anbefale dig at lave en underside til hvert longtail søgeord & des forskellige variationer så du potentielt vil ende ud med omkring 100 undersider omhandlende alt om visitkort lige fra pris til dimensioner.

4: du skal have oprettet et sitemap, så gogle nemt kan crawle hele din hjemmeside, derudover skal du have lavet intern linkbuilding mellem de kommende sider.

5: Ekstern linkbuilding, som det ser ud lige nu har du "ingen" eksterne links, google anser et eksternt link som en slags positiv anmeldelse af din hjemmeside så dette er utroligt vigtig & noget som virkelig vil kunne få dig til at rangere i en hulens fart på de "nemmeste longtail søgeord".

Jeg vil utrolig gerne hjælpe dig & synes det er en super spændende case, særligt fordi dine mange konkurrenter ikke har udnyttet de mange longtail søgeord men blot er gået direkte efter main søgeordet visitkort.

Hvis du arbejder fokuseret & får skrevet de mange longtail artikler hurtigt, er jeg sikker på at du vil kunne opnå rigtig gode resultater indenfor 3-6 måneder.

Jeg vil meget gerne lave et google sheet dokument til dig, med et overbilk over hvilke artikler du bør skrive samt hvilke søgeord de bør omhandle.

Derudover vil jeg utrolig gerne arbejde med din on-page seo samt ekstern linkbuillding & blot give en hånd hvis du har brug for hjælp eller spørgsmål.

Venlig Hilsen

Nicolai Clausen

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boblekonvolut.dk

Tusinde tak for interessen & ikke mindst din besked :) 

Super fed hjemmeside med meget vel oprettet kategorier som enlig er klar til at rangere højt på goolge :) 

Der er dog også nogle helt basale on-page & teksniske ting som ikke spiller på din hjemmeside:

1: Hastighed, dine sider er meget langsom forsiden har en fully loaded time på næsten 7 sek, trods den blot har en total page size på lige under 1 mb.
Her bør du downloade et tool ved navn WP Rocket dette er et annerkendt hastighedsoptimerings tool. Derudover vil jeg anbfale dig at downloade Webp Converter For Media, dette plugin omdanner dine almindelige jpg & png billeder til webp, hvilket vil mindske størrelsen med cirka 75%

2: Du skal igang med at skrive :) du har meget få ord på samtlige sider, her er det vigtig at du får skrevet en masse særligt til dine kategorisider men ligeledes også produktsider, samt om os, kontakt ect. 

3: Opret nye kategorisider med fokus på longtailsøgeord, hvis man kigger på søgeordet papkasser er konkurrencen ret høj. Kigger man derimod på de mange longtailsøgeord så som: lange papkasser, store papkasser til forsendelse, papkasser emballage ect. er konkurrencen meget overskuelig & du har faktisk mulighed for at rangere nr. 1-3 på alle disse søgeord. Der findes flere end 200 longtail søgeord omhandlende papkasser, så der er nok at tage af.

4: Linkbuilding eksternt & internt, du skal have connected samtlige af dine sider ved at linke internt f.eks. et link fra hvide papkasser til papkasse efter mål. Derudover skal du have gang i noget ekstern linkbuilding lige pt. har du blot 2 registretet links, heriblandt et fra amino, så her har du virkelig mulighed for at give hele din hjemmeside et ordenligt skub opad i Google ved blot at invistere en lille smule tid.

Din hjemmeside rangere allerede nr. 1 & 2 på boblekonvolut uden at du overhovedet har optimeret disse sider så potentialet er virkelig stort.

Synes du har en utrolig spændende case som du med ganske få midler vil kunne tage rigtig langt.

Jeg vil utrolig gerne hjælpe med on-page seo samt off-page seo, derudover vil jeg gerne lave en professionel seo strategi inkl. et google sheet dokument med overblik over de kategorisider som jeg synes du bør oprette, samt hvilke søgeord de bør fokuseres mod.

Hvis du selv kan skrive de mange tekster i en hulens fart & evt. få hjælp til lidt on-page & off-page vil du opnå rigtig profitable resultater på få måneder.

Venlig Hilsen

Nicolai Clausen

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tak for hurtig respons, som jeg takker mange gange for.

Jeg går i gang med det og sender dig en mail, så vi lige kan holde kontakten.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boblekonvolut.dk

Det er mig som takker, lyder fornuftigt, jeg vil se frem til din mail :) 

Venlig Hilsen

Nicolai Clausen

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai. 

Tak for det! 

Smid en mail på info@skylinecard.dk så jeg har dig som kontakt. 

vh 

Omran 

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omran,

Det var så lidt, jeg har netop sendt dig en mail :) 

Venlig Hilsen

Nicolai Clausen

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Fedt tilbud, hvis du stadig har tid, må du gerne tage et kig på festbyen.dk

Fokusord har vi nok ikke så mange af, da vi har 5000+ forskellige produkter, og det er svært for os at gruppere dem fornuftigt.

Målsætningen er at blive størst på området leverandør til private fester :-)

Derudover har vi et søster site: compack.dk
Det er mere ligetil, det er et pluk og pak lagerhotel, hvor vores fokussøgeord er: lagerhotel, pluk og pak lagerhotel, hvad koster et lagerhotel osv.

Målsætningen her er at nå 100.000 pakker årligt for vores samarbejdspartnere inden udgangen af 2010.

Så bare giv den gas :-)

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

" inden udgangen af 2010. " Den bliver svær Wink

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt initiativ. Jeg har sendt dig en mail. Kunne godt tænke mig feedback på min side:-)

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)