Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis 360° SEO Analyse

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hej Aminoer,

Da jeg netop har åbnet et SEO bureau i Århus, tilbyder jeg at lave en dybdegående 360° SEO analyse af din forretning helt GRATIS.

SEO analysen vil give dig et klart overblik over dit domænes stats, samt hvor du bør ligge dit fokus for nemmest at slå dine konkurrenter.

Kommenter blot dette indlæg så får jeg udarbejdet en Gratis 360° SEO analyse til dig - så du fremover nemt kan slå dine konkurrenter.

Lav gerne et lille skriv om din forretning indeholdende: domænenavn, fokussøgeord & målsætning.


Hvis du efterfølgende skulle have brug for hjælp eller lyst til at blive kunde, tilbyder jeg første måned til halv pris. (naturligvis ingen binding)

Lidt om mig:
Mit navn er Nicolai Clausen, jeg har de seneste 2,5 år arbejdet professionelt med SEO blandt andet iform af affiliate marketing. Forrige måned rundede mine hjemmesider tilsammen en omsætning på 50.000 kr. ex. moms. Ved organisk at rangere på lukrative søgeord i forskellige brancher.

Hjemmeside: LaQua.dk (den er kun et par dage gammel, så bær endelig over med manglende funktioner & indhold)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 6
Fra  Danmarks Billigste Korrekturlæsning Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai

Jeg har en lillebitte korrekturvirksomhed, hvor jeg læser korrektur til Danmarks laveste pris. Jeg ved ikke meget om SEO og hjemmesider, så måske er min hjemmeside ikke ”værd” at lave en SEO-analyse på ☺ Men jeg synes, at det lyder spændende.

Mit domænenavn er: danmarksbilligstekorrekturlaesning.com

Mine fokussøgeord er: Billig korrekturlæsning, korrekturlæsning osv.

Min målsætning er: At erstatte et kedeligt studiejob med at læse korrektur. En månedlig indkomst på 3000-4000 kr. før skat vil være aldeles acceptabel ☺

Bedste hilsner
Sara
Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det er da et tilbud man ikke kan takke nej til :)

Jeg har et lille vinduespudserfirma i Norge, men SEO er måske det samme her som i DK?

Mit domæne er: www.romerikevinduspuss.no

Mine fokussøgeord er: fokusøgeord??

Målsætningen er: at få lige tilpas med trafik til at sætte brød på bordet for min familie.

Mvh Dan

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sara,

Tusinde tak for din interesse & besked ;) 

Som du selv skriver er du en lille spiller i det "relativt" store marked & der er desværre også en del konkurrenter som du vil få svært ved at slå uden den store viden omkring SEO.

Når det så er sagt er det bestemt heller ikke umuligt, særligt hvis du vælger at gå efter lidt longtail søgeord så som:

billig korrekturlæsning
billig korrekturlæsning af speciale
korrekturlæsning af opgaver
korrekturlæsning af ansøgning
ect.

Den åbenlyse ulempe ved disse longtail søgeord er at antallet af månedlige søgninger er meget lavt 10-20 søgninger pr./md 

Hvis jeg stod i din situation vil jeg klart vælge at gå efter nye kunder i Facebook grupper (f.eks. i iværksætter grupper), på Amino & nogle tekst-freelance sider.

Hvad tænker du om dette?

Hvis du har mod på at forsøge at rangere på longtail søgeord vil jeg meget gerne give dig nogle tips & tricks samt et data udtræk at relativt nemme søgeord.

Dette gør jeg naturligvis gerne gratis :) 

Jeg kunne i øvrigt godt være interesseret i at få korrekturlæst nogle af mine fokus sider, du må meget gerne sende mig en mail: info@LaQua.dk

Venlig Hilsen

Nicolai Clausen

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dan,

Fedt, tusinde tak for din besked :) 

Du har hvad jeg vil kalde en drømme case, der er næsten ingen af dine konkurrenter som har gjort noget ud af SEO ej heller hvis man kigger i Oslo :) 

SEO fungere på samme måde i Norge & særligt lokal SEO som det er tilfældet hos dig er ligeledes ligesom i Danmark.

Dit domæne: www.romerikevinduspuss.no gør det enlig meget fint, det er en super enkel hjemmeside & der er det mest basale.

Grunden til at du "ingen" trafik får til din hjemmeside er hovedsageligt at du ikke har fokuseret på lokal seo, men derimod på main søgeordet så som vinduspuss.

Hvis jeg skal give dig et par tips til at få succes med lokal seo, særligt nu hvor du kan blive den "eneste" spiller på markedet er det følgende:

1: du skal have oprettet en norsk google my business konto - sæt adressen til din kontoradresse i Råholt.
2: du bør lave en side omhandlende dit serviceområde, altså i hvilke byer tilbyder du din service.
3: det vil være en rigtig god ide at få tilføjet en masse tekst til dine eksisterende sider, hvor du virkelig tømmer emnet ved at skrive om alt indenfor f.eks. vinduspuss, hvornår på året er det bedst, hvilket blandingsforhold mellem vand og sæbe, hvordan gør man step by step ect. kig blot på de der rangere.
4: der næst skal du have oprettet en underside til hver by hvor du tilbyder din service f.eks. en side om vinduspuss Oslo hvor du skriver om din service, hvad du tilbyder til hvilken pris, hvorfor man skal vælge dig ect. samme fremgangsmetode bruger du til at oprette en side om hver større forstadsby i dit service område.
5: Jeg synes du skal overveje at slette solcellevask, persiennevask samt stieutleie & redirecte siderne til din forside. Der vil jeg forslå dig fordi der er "ingen" som søger efter disse services & fordi google elsker nicher, jo mere specifik din niche er desto nemmere vil det være for dig at rangere på dine søgeord.
6: linkbuilding både intern & ekstern linkbuilding er ligeledes et sted hvor du nemt kan slå dine konkurrenter, altså at få links fra andre sider som peger ind på din hjemmeside samt internt at linke fra din vinduspuss underside til din kommende vinduspuss Oslo underside. dette er et lille men super effektivt "hack"

Jeg er helt overbevist om at du kan komme op at rangere nr. 1 på samtlige af dine (service + by) søgeord indenfor 3-6 måneder med relativt få midler.
Din største udgift bliver tekster, & evt. konsulent timer hvis du har brug for hjælp.

Hvis du selv kan skrive teksterne til samtlige sider kan det gøres utroligt billigt iforhold til output. Tror du skal op at have (20-25 sider af 750-1850 ord) hvis du blot vælger at gå med vinduspuss & fasadevask.

Jeg vil utrolig gerne hjælpe dig til en yderst fordelagtig pris, hvis jeg må bruge din kommende susses, some case på min hjemmeside.

Jeg finder samtlige søgeord du bør gå efter til hver underside, laver teknisk seo på din hjemmeside samt hastighedsoptimering, laver lidt linkbuilding & garanterer dig at du ligger nr. 1-3 indenfor 3 måneder, hvis du hurtigt kan leverer de relativt mange tekster.
(indgår gerne en aftale hvor du får pengene retur hvis ikke vi sammen opnår disse resultater)

Venlig Hilsen

Nicolai Clausen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 6
Fra  Danmarks Billigste Korrekturlæsning Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai

Tak for din SEO-analyse :)

Jeg kunne godt tænke mig, at min hjemmeside rangerede på første side ved longtail søgeordene ”billig korrekturlæsning”, ”billig korrekturlæsning af speciale” osv., da jeg for det meste rangerer på side 2.

Jeg sender lige en mail til dig, så kan vi tale videre om SEO og korrekturlæsning :)

Bedste hilsner
Sara
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara,

Skønt, det vil jeg glæde mig til :) 

Venlig Hilsen

Nicolai Clausen

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Det lyder fedt!

Send mig en mail (du finder adressen på hjemmesiden), så tager vi den derfra :)

Mvh Dan

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Siger jeg da ikke nej til. 

Hjemmeside: www.skylinecard.dk 

Søgeord - Visitkort og online visitkort

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det er da et super tilbud man ikke bare kan gå uden om.

Jeg har et emballage og indpaknings firma, med hovedvægt på online salg.

Domæne: www.boblekonvolut.dk

Søgeord: boblekonvolut, boblekonvolutter, papkasser, papkasser efter mål, 

Målsætningen er: bedre resultater på Google og bedre udbytte af adwords 

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)