Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissætning af produkt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer! 

Min webshop er snart klar, og det sidste jeg mangler er at prissætte mit produkt. 

Normale visitkort koster mellem 300-500 kr for 500 styks. 

Mit produkt er et kort med ens virtuelle visitkort på. Så et kort med alt data på som man selv vælger, som med et swipe popper op på modpartens skærm. 

Der bliver tilføjet flere features osv.. i fremtiden på produkterne såsom intro videoer osv.. 

Umiddelbart vil jeg sige 300 kr for et kort, men det lyder også ekstremt billigt i forhold til at det man får med? 

Måske man skulle lave flere pakker selvfølgelig og forskellige prissætninger. 

Men mit spørgsmål vil nok lyde på, hvad vil i betale for et virtuelt visitkort? 

300 kr? 400 kr? 500 kr? 600 kr? 700kr? 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey ! 

Det lyder som et fedt produkt, har du mulighed for at smide et link eller en mail om hvordan produktet ser ud osv.? Da jeg lige skal have visualiseret det for mig :)

Mathiasaslak@startupcentral.dk 

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartdial:

Hej med jer! 

Min webshop er snart klar, og det sidste jeg mangler er at prissætte mit produkt. 

Normale visitkort koster mellem 300-500 kr for 500 styks. 

Mit produkt er et kort med ens virtuelle visitkort på. Så et kort med alt data på som man selv vælger, som med et swipe popper op på modpartens skærm. 

Der bliver tilføjet flere features osv.. i fremtiden på produkterne såsom intro videoer osv.. 

Umiddelbart vil jeg sige 300 kr for et kort, men det lyder også ekstremt billigt i forhold til at det man får med? 

Måske man skulle lave flere pakker selvfølgelig og forskellige prissætninger. 

Men mit spørgsmål vil nok lyde på, hvad vil i betale for et virtuelt visitkort? 

300 kr? 400 kr? 500 kr? 600 kr? 700kr? 

Hvad kan kortet som et visitkort med en QR kode ikke kan, og du taler om as swipe - hvad swiper man på?

Umiddelbart har jeg svært ved at forstå hvad der adskiller et virtuelt visitkort fra et V-card, eller mange af de andre smarte ting man kan hvis folk gider scanne koder?

Det er svært at prissætte noget som ikke er forklaret så man kan udregne ROI. Prisen er et sted mellem det absolut billigste noget sådant kan leveres til og den maksimale værdi det yder over en relativt kort periode. Det kunne være 2000kr og det kunne være 50kr. Jeg betaler omkring 2000kr/år for et crawler produkt der hjælper mig med at finde data på potentielle kunder rundtom i verden, der er liste services til 15000kr pr land.

Hvad kan du og hvad kan du ikke? 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal lave det med recurring... Lav en "Free trial /Gratis for altid" + 99-199/md (med ekstra funktioner - løbende måned + 30 dages opsigelse).

Det ville jeg gerne betale! Driver selv et pr SaaS produkter, så giver gerne noget sparring - om prissætning.

En god regel er, at lige meget hvad dit produkt koster skal der være 10x ROI, det ihverfald sådan jeg prisætter mine SaaS produkter..

Håber dette hjalp, giv et ring, hvis du har brug for hjælp!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)