Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af bil på papegøjeplader

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg som EMV leje en bil på papegøjeplader af en kollega (også EMV) på ubestemt tid og køre både erhverv OG privat i denne uden at blive beskattet af fri bil?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vivil:
Kan jeg som EMV leje en bil på papegøjeplader af en kollega (også EMV) på ubestemt tid og køre både erhverv OG privat i denne uden at blive beskattet af fri bil?
Hvis nu det var muligt - vil du så ikke mene at der var rigtig rigtig mange der gjort det?

Generelt det der lyder for godt til at være sandt er IKKE sandt. Den sætning kan du altid bruge. Og den bør du nok mærke dig.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 31. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Dejligt med et Forum, hvor man kan få klare svar på områder, man ikke har så megen viden indenfor.(ironi kan forekomme)....Hav en god aften.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vivil:

Kan jeg som EMV leje en bil på papegøjeplader af en kollega (også EMV) på ubestemt tid og køre både erhverv OG privat i denne uden at blive beskattet af fri bil?

nej - dit EMV kan da ikke leje en bil du har til rådighed privat - som ejes af en anden OG - den virsomhed der udlejer vil så være skattepligtig af udlejen uden standard fradrag eller noget

Du kan slet ikke eje en bil du kan køre privat i i alm EMV uden VSO og så er der skat af fri bil hvis du kan - men du kan eje en papegøjeplade SELV med store fordele https://johnhannover.blogspot.dk/2015/06/papegojeplader.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtaget👍🏼 Mange tak for svar.

Vh Vivi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)