Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af DanDomain, YouWe og Pacsoft på iPad

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Håber virkelig nogen kan hjælpe!

Jeg har i dag en DanDomain webshopløsning, hvor jeg ønsker at gå over til at lave ordrebehandling (printe faktura, printe label og hæve beløb) fra en iPad.

Udfordringen er, at jeg har YouWe's løsning til at lave pakkelabels direkte i webshoppen. Det fungerer fint. Men det virker kun i Chrome på en MacBook, da der skal hentes en Chrome-app/plugin (ses her: youtube.com/watch?v=P2pbS8gCEXE).

Selvom jeg henter Chrome til min iPad, så kan jeg ikke få dette plugin til at virke, og mister derfor integrationen med at kunne printe direkte fra shoppen.

Nogen der har ideer eller praktisk erfaring?

Tillægsspørgsmål, hvis ovenstående kan lade sig gøre:

Kan man få en Zebra-labelprinter til at fungere med en iPad via USB (med en omformer naturligvis)? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ATPDK

Jeg ved ikke om du i mellemtiden har fået svar via vores kundeservice, men i alle fald får du lige et råd med på vejen herfra.

YouWe's autoprint kræver en PC/Mac med Chrome+plugin som er koblet til printeren. Du kan godt bruge interfacet på en iPad ved siden af, men der skal være en PC/Mac koblet til printeren for at det kører som det skal. 

Så du kan desværre ikke nøjes med en iPad i denne konstellation. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)