Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring til ølbar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Stout and more ApS - Tap 21 Craft Beer Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har Topdanmark erhvervsforsikring i min ølbar, og vil gerne checke prisniveauet inden næste fornyelsesdato. Da jeg undersøgte markedet ved oprettelsen, ville et par andre selskaber slet ikke røre ved branchen, bl.a. IF. Om det var restaurationsbranchen generelt, eller "værtshusbranchen" fandt jeg ikke ud af.

Hvilke selskaber bruger I andre i jeres ølbarer, cocktailbarer, vinbarer etc, som erhvervsforsikring ?

mvh Bo Mortensen
Tap 21 Craft Beer

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Vi har et samarbejde med Tryg som giver alle vores medlemmer eksklusive tilbud på deres forsikring, du kan kommer ind og blive medlem af Startup Central og få første måned gratis, så kan jeg sætte dig i kontakt med deres erhvervschef så han kan komme med et tilbud til dig :) 

Med venlig hilsen
Mathias A. Jensen
Startup Central

Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Stout and more ApS - Tap 21 Craft Beer Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Tak for input til sp.målet. Jeg checker lige hvad Startup Central kan bidrage med til endnu større succes i min virksomhed, der allerede er i gang og har bogføring, lønsystem, webside etc. Det vil nok være adgang til coaching der giver mest værdi i min situation. - Og så måske et godt tilbud fra Tryg.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :) 

Gør det og hvis du ønsker at vide lidt mere omkring det så kan vi ringes ved enten senere eller imorgen :) 

Mon ikke Tryg kan komme med et noget til dig og din virksomhed, og at vores coaches og sikkert kan bidrage med lidt.

Med venlig hilsen
Mathias A. Jensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)