Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg nogen form for mulighed, for at søge om erstatning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Computer112 Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

har en lille virksomhed i min lejebolig i Bo-Vita. Som jeg har haft siden 1996 på denne adr. der er samlet 167 lejemål af rækkehuse.

vi er i gang med en stor renovering af fundament samt badeværelser, denne renovering er gang på gang blevet forlænget, og det sidste vi fik at vide er at vi skal genhuses enten i pavilloner på området eller på hotel i nærområdet i ca. 6 uger, man har dog stadigvæk mulighed at blive boende, dette vil dog indgrænse det område hvor jeg kan opholde / arbejde mig meget kraftigt. jeg ville dog nok kunne få det til at fungere.

Pga. af dette arbejde er tilgange til min virksomhed blevet meget begrænset. Samt parkeringsmuligheder tilsvarende også begrænset, jeg har allerede på nuværende tidspunkt kunne mærke en omsætnings nedgang, og er ikke i tvivl om at det vil gå yderlige ned af

Mit spørgsmål til panelet er

Har jeg nogen form for mulighed for at søge om en eller anden form for erstatning

 

Yderlige info kan selvfølgelig oplyses, hvis nødvendigt

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der i lejekontrakt anført at du driver virksomhed fra adressen? 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 1. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Computer112 Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :





Nej det er der ikke ..men udlejer ved at det gøres der, samt at der er flere andre i bebyggelsen der har et firma på deres hjemme adr


 



Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke fremgår, så er det efter min opfattelse overhovedet ikke muligt.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

computer112:




Nej det er der ikke ..men udlejer ved at det gøres der, samt at der er flere andre i bebyggelsen der har et firma på deres hjemme adr

 



når det ikke er med i lejekontrakt at du har CVR fra adressen, så kan jeg heller ikke se nogen mulighed for erstatning - måske snarere risiko for, at udlejer giver forbud mod erhverv - der jo som dit, trækker erhvervskørsel til et beboerområde.
Eneste I kan få er det I kan som private lejere - hvis de der skal tilbyde noget i fald I har ekstra omk ved at skulle flytte midlertidigt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er aldrig nemt at gøre alle glade.

Ud af de 167 lejemål på adressen, er der sikkert 40, som mener at det dælme er på høje tid at tingene ordnes. Andre 50 er lidt småirriterede over det, men tænker at det jo skal gøres og de betaler for at have en bolig i ordentlig stand. Så er der andre 50 igen, som er pisseirriterede over at det bryder ind i deres rutiner og privatliv og endelig er der de 17, hvor der er endnu flere gener, qua forretninger som drives fra adressen.

Hvis man skulle have erstatning for alle mulige gener i denne verden, så ville intet være til at betale for, da man jo så selv skulle have "overbetalt" for at få ret til erstatningen. Dette gælder private.

For forretningsdrivende gælder:

- at butikker som ligger på hovedstrøg, hvor kommunen lige pludselig anlægger gasledninger eller bygger Metro, har været nødsaget til at lukke forretningen eller flytte - de har ikke fået erstatning. Så din sandsynlighed for erstatning er virkelig ganske lille.

Vær du glad for at din udlejer ikke er en North360, som vil blæse sine lejere et langt stykke, men faktisk gør noget for at give dig som lejer et godt og vedligeholdt produkt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Computer112 Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar...desværre min egen opfattelse også..men vo intet vove intet vinde..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)