Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må APS selskab opbevare penge kontant?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cef, hævekortet i automaten over nogle dage, det er som jeg husker det gebyrfrit.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lier:

Cef, hævekortet i automaten over nogle dage, det er som jeg husker det gebyrfrit.

Nu tog jeg lige pislisten for hhv. Lunarway og Nordea som eksempel for en automat (Jf. Lunarway listen er Nykredit automater gebyrfrie). Her koster det 8 kr. i gebyr til Lunarway og 50 kr. i gebyr til Nordea - pr. hævning. så ca. 300 - 350 kr. i gebyrer og 5-6 dage (hæve grænse på 9.900 DKK dagligt.

Selv. langt billigere end årsgebyret til Lunarway - så det kan fortsat betale sig.

Statsautoriseret revisor - København

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være op til trådstarter om det er besværet værd - men for 1850 tror jeg ikke jeg ville gide de hævninger, evt risiko for besværlige spørgsmål om hvorfor ApS kapital var hævet - redegøre for, og så ind igen  inkl risiko for at få et indbrud efter 40.000 kontanter i cigarkasselignende omgivelser i privaten i måske 5 mdr ( det kan det godt bliver samlet med lukning). Husk privat indboforsikring dækker ikke erhvervs værdier som det er her.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info er den clearet med revisor det måtte man gerne, overvejer stadig lige om det er vejen frem, synes dog små 2000kr for en bankkonto man ikke benytter er lidt dyrt, desuden kan jeg oplyse at erhvervsstyrelsen giver dispensation til skatteerklæring og ekspeditionstiden er cirka 4-6 uger ved dem.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Youngandonit:

Til info er den clearet med revisor det måtte man gerne, overvejer stadig lige om det er vejen frem, synes dog små 2000kr for en bankkonto man ikke benytter er lidt dyrt, desuden kan jeg oplyse at erhvervsstyrelsen giver dispensation til skatteerklæring og ekspeditionstiden er cirka 4-6 uger ved dem.

super - husk firma indboforsikring hvis cigarkasse med 40 t  Det ville ikke være sjov at få indbrud - pengene væk og så tilmed måske dokumentations rod med nogen som tænkte  - indbrud mig i rxxx han har drukket dem op :) 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)