Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billedbehandling - Photo Editing Service

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender eller har erfaringer med diverse Photo Editing Service / billedbehandling og kan anbefale mig en?

Jeg har ofte en masse portræt og hold/gruppe-billeder som skal billedbehandles dvs. justering af lys/skygger, farve, hustone og sådan småting som der altid skal til for billederne tager sig godt ud.

Det bruger jeg rigtig meget tid op selg og gøre derfor søger jeg mulighederne for at kunne få det lavet udenbys dvs. og jeg kan bruge tiden på noget mere værdiskabende.

Har nogle få gange fået fritlagt nogle produktfoto og det var super og gik stærkt og vigtigst det sparede mig enormt meget tid.

Så er der nogen der kan anbefale nogle steder?

/Magnus

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Valby
Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig evt. inde på Freelancer.com, der plejer at være mange dygtige folk og konkurrencedygtige priser. 

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Jeg kan hjælpe dig!

1) Hvis du ønsker sparring i forhold til hvor og hvem du skal sende billeder til i det store udland, så kan jeg byde ind med anbefalinger der matcher dine ønsker til både kvalitet, leveringstider og priser. Som Photoshopekspert har jeg været i både Bangladesh og i Vietnam og haft direkte kontakt med mange forskellige billedbehandlingsbureauer så jeg kender til flere leverandører og kender til de fleste faldgruber.

2) Hvis du ønsker at spare tiden for håndteringen af billederne, kan jeg tilbyde at stå for dette. Det dækker selvfølgelig over den umiddelbare kontakt samt op- og download af billederne med den "udenbys" virksomhed men jeg tilbyder også, at håndtere kvalitetssikringen så du altid får billeder retur, som er klar til brug.

3) Sidst kan jeg nævne, at hvis du har nogle rimelige mængder med jævne mellemrum, så kan arbejdet klares heri landet faste lave priser og kommunikationen imellem dig og billedbehandleren ved denne løsning har ofte en undervurderet værdi.

Du er meget velkommen til at give et ring, så vi kan tale om mulighederne.

Venlig hilsen

Brian, 60770465

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)