Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, jeg er ny! men hvor starter jeg henne...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Jun 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

som overskriften siger,

Ja, jeg er ny i rengørings branchen, har ikke penge nok til at betale folk under bordet, så hvor starter jeg så?

Jeg ønsker ikke at tjene millioner / milliarder (endnu) Men bare starte et sted og tjene til 1 x løn som kan drive mig rundt :-)

Jeg har godt hørt om udbudslisterne men de kræver allesammen jeg har eksisteret nogle år, og har nogle virksomheder jeg kan vise frem som reference.

Derfor bliver jeg nød til at starte et sted! så jeg med årene kan nå dertil. Så, hvor starter jeg?

Kender du nogen, som kender nogen som vil være behjælpelig med at skaffe mig noget erhvervsrengøringskontrakt så er du en skattebasse :-)

Alt information / gode råd modtages med kyshånd :-)

Det ville være super fedt hvis det er i Kbh / storkøbnehavn men alt andet på sjælland er også helt fint med mig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal gøre som alle andre iværksættere "rubbe neglene" og se at komme ud af døren og få lavet nogen kontakter.

Spark nogen døre ind og kom med et godt tilbud til de virksomheder du besøger der overbeviser dem om at de skal bruge DIG som rengøringsfirma.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en masse facebook grupper hvor du kan tilbyde din hjælp og derved jeg der er virksomheder som leder efter rengørings hjælp og nu hvor du er ny i branchen så start hos de private, det kan godt ske de har nogle kontakter som kan være med til at du en fod indendøre hos et firma den vej igennem :) 

Derudover så må du sige til hvis det er noget du ønsker hjælp til, for så er vi klar hos Startup Central :) 

Med venlig hilsen
Mathias  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)