Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny og grøn (rengøring) tak på forhånd

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære jer.

Længe dvs. år har jeg ønsket at gå selvstændig. Idéer har der været mange af..
For nogle måneder siden kom det til mig, rengørings firma!
Jeg elsker selv at gøre rent men mit ønske er hvis jeg får det op at køre, at "andre gør rent for mig" (uden at det skal lyde ophøjet/næsen for højt osv)

Jeg ønsker at det skal være rengøring i private hjem. Jeg ved blot Ikk ift. rengørings artikler, om kunden selv sørger for dette eller man som virksomhed sender sine medarbejder ud med svane mærket eks.

Vi er to som skal stå som ejer af virksomheden. Jeg tænker derfor ikke at det skal registreres som et enkeltmandsfirma ha ha

Jeg har læst flere af debat indlæggene her på siden vdr. rengøring og opstart.
Men synes sørme der er mange ting man skal tage højde for (hvilket giver god mening selvfølgelig) men nogle gode råd udover dem jeg har læst mig til. Hvad kan i Evt. Give mig?

Jeg takker på forhånd og følger spændt med.
Tak.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carrie,

Fedt at du og en partner går og overvejer at starte et rengøringsfirma op! 

til at starte med kan i jo altid oprette en enkeltmandsvirksomhed hver især, så kan i også få test om der er kunde grundlag for jeres service (hvilket der højest sandsynligt er) Kan i hurtigt se at der er massere at lave, så kan i altid få oprettet et ApS :)

Men der er rigtig mange ting man skal have styr på, i kan også lave den omvendte og gå ud og give tilbud på jeres service.


Og hvis du har brug for andet så siger du bare til :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)